Unlimited Draw Distance + Water Shader Mod

Witam :D Chciałbym się poradzić was w sprawie połączenia tych dwóch genialnych modów. Jest sposób aby nie wykluczały się nawzajem?

Pozdrawiam :]
Nie . Ale możesz zrobić samemu połączenie 8-)

:arrow: Wgrywasz pierwsze mod UDD.
:arrow: Wgrywasz mod W.S.M.
:arrow: Otwierasz programem DC-ED plik o nazwie scene2.bin W każdej misji dodanej przez mod W.S.M.(czyli wszystkie misje ".MESTO" i Freeride itp. ) W folderze missions masz ich "kilka" tych misji ;-)
:arrow: W programie kolejno File->General Properties -> View Distance zmieniasz z 300 na powiedzmy 1000 .I tak w każdym pliku scene2.
Po ukończeniu Grasz i cieszysz się widokiem :mrgreen:

Teraz napiszę dlaczego.:
Mod UDD dodaje 2pliki :
cache + scene2.bin.
Mod Water Shader dodaje:
scene2.bin.
Mod UDD działa tylko z zmodyfikowanym plikiem scene2- Niestety MOD Water Shader go zamienia na swój.
Plik cache "dostaje" polecenie braku "pola zasięgu widoczności" natomiast w scene2 ustawiamy tą właśnie widoczność.
Jeśli mamy sam plik cache to widoczność mamy wartość 300. (w oryginalnym pliku scene2) .
Patrząc odwrotnie jeśli nie mamy pliku cache "zhakowanego czy tam po łatce UDD" a w samym pliku scene2 zmienimy zasięg widoczności z 300 na 1000 to efekt będzie taki, że będziemy widzieć dalej ale samą drogę nie budynki.
Po dodaniu modu Water Shader w pliku scene2 jest podana oryginalna wartość 300 i ją należy zmienić na 1000.:
Domyślam się że 2 mody są różnych autorów i dlatego nie są połączone.

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
Byłbym wdzięczny, jak ktoś by dodał taką instrukcję z modami:
- Water Shader
- City Bars + Locomotive :roll:
Przy okazji sorka za odkop :-F
W końcu zabije cię twój najlepszy przyjaciel - Frank Coletti
:k zbyt dużo pracy... w tym jak i tym modzie występują głównie pliki scene2.bin i to na nich opiera się mod.
wiec nie da rady...

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
No trudno, ok :-/
W końcu zabije cię twój najlepszy przyjaciel - Frank Coletti