Ulepszenie gry.

Witam, przepraszam na wstępie za nowy temat ale czytałem inne jak ich posty i widzę są jakieś mody ale jestem w tym zielony. A więc mianowicie ja tu wymienię rzeczy i chcę usłyszeć czy są możliwe takie a jak są to co trzeba zrobić. Za każdą pomoc dziękuję Serdecznie. Zmieniać wygląd głównej postaci, nieśmiertelność bądź nieskończone życie jakiś kod na to jest? wszystkie bronie nie kończąca się amunicja bądź kod na nią, wolny tryb gry czyli bieganie po mieście i robienie co nam się podoba, zapisywanie gry w danym miejscu bądź innym sposobem na trybie wolnym, ubrania jakieś zmienne? coś by mieć kupę szmalu? Aktualnie wszystko czego nie mam a chciałbym mieć :) Oczekuję pomocy pozdrawiam.
http://mafiatown.gram.pl/forum/free-ride-v2-t2243.html

poczytaj ten temat. Możesz biegać, być nie śmiertelnym, wszystkie bronie. zapisywać. Jest to mod.
http://mafiatown.gram.pl/forum/nowe-ubrania-t2174.html

zmiana ubrań wyglądu. Poczytaj forum zanim o coś zapytasz bo widzę że dziś się dopiero zalogowałeś..

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
czytałem i to nie mało o ubiorze już mniej więcej kminie na jakiej zasadzie to działa ale nie wiem jak to wykonać zresztą forum jest do pytań jak i dyskusji nie muszę nic szukać ;) wystarczy że przestrzegam regulaminu i dziękuję
Przeczytaj ten temat ---> free-ride-v2-t2243.html

Seba napisał(a):
TŁUMACZENIE : )

Dodano :
:arrow: Gra rozpoczyna się w losowo wybranym mieszkaniu Vito lub w mieszkaniu Joe
:arrow: Wszystkie domy są otwarte (dom mamy, Uptown, apartament Marty'ego)
:arrow: Dodano możliwość zapisu gry w domu
:arrow: Dodano możliwość zmienienia modelu postaci (chodzi chyba o Vito z wąsami itp.)
:arrow: Dodano możliwość włączenia w domu trybu God Mode (nieskończone zdrowie, amunicja, wszystkie bronie)
:arrow: Dodano możliwość używania broni w budynkach
:arrow: Wszystkie stroje w szafie
:arrow: Dodano możliwość zwiedzania domu Leo (tylko w lecie)