Ukryte auta w grze.

Witam czy jest jakiś sposób aby w trybie free-ride można było jeździć cieżarówką wojskową Sicily Military Truck,prison bus.
Widziałem też wózek widłowy i transporter opancerzony na gąsiennicach.
Proszę o pomoc bo chciałbym sobie pojeździć tymi autami. :cry:
nick steam:sr2480
Popodmieniaj modele lub dodaj je do skryptu FR
Obrazek
A jak to mam zrobić bo nie znam się kompletnie na moddingu.
Albo czy jest już gotowy plik co się kopiuje do folderu z grą i gotowe.
Dobrze się czujesz :?:

[Ostrzeżenie słowne, następnym razem warn+1 za bezsensowne nabijanie postów]
Obrazek
Mikrusiarz napisał(a):
Dobrze się czujesz :?:

Dobrze tylko mam problem z pisaniem postów.
Mam klikać na edycję czy cytuj
Dzięki a czy ktoś może mi pomóc z tymi ukrytymi autami bo sam sobie nie poradzę.
Dziękuję.
Soberat gdzie są te pliki bo szukam i nie mogę znaleść foldery mam po odkrywane.
Albo jak ktoś ma to niech mi wyśle plik już z tymi autami i wtedy podmienię w katalogu z grą.
Witaj jimmen17 muj e-mail to [email protected] Dzięki że chcesz mi pomóc bez ciebie nie dałbym sobie rady.
Witaj jimmen17 ten free ride od ciebie nie działa mam grę oryginalną z kupionymi wszystkimi dodatkami.
Mam freeride v2 by Costa wgranego i chciałbym mieć w tym freeride ciężarówkę sicily military truck i autobus więzienny.
Musiałem grę od nowa zainstalować bo freeride od ciebie nie działał i nie mogłem uruchomić jimmiego vandety.
Chcę mieć tylko freeride v2 by Costa z tymi autami.
Edytuj posty, następnym razem będzie warn.
Podmień modele np.
nazwa_modelu1.sds zamień z modelem ukrytego auta. Wcześniej zrób backupy
Obrazek
Nie da rady pojeździć transporterem i wózkiem, ale da się włoską ciężarówką. Jak chcesz to podeślij swojego FR, dodam te samochody do garażu.
który plik podesłać? chyba że byś udostępnił plik z wszystkimi autami w garażu ;-) i ta cięzarówka.

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I