Tani komputer do pracy

A więc tak, ogarnąłem sobie jako takie studio, wielofunkcyjne i jako, że z domu tam mam z ok. pół kilometra to stwierdzam, że przydałby się tam jakiś komputer na którym można na szybko obrobić jakieś zdjęcie, zmontować coś krótkiego na szybko itp. Coś takiego prostego, jak najtańszego, byle służyło. Jako, że są tutaj znawcy, bo ja w informatyce nie siedzę totalnie, to pytanie co powinien mieć, co i jak i w ogóle. Nie znam się totalnie, więc składanie raczej nie wchodzi w grę, raczej jakiś gotowiec. Czy to na allegro, olx'ie czy gdziekolwiek.
Doradzi ktoś, coś? :->
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Ja też nie jestem obeznany w informatyce za bardzo, ale sam na chwilę obecną używam komputera przeznaczonego wyłącznie do pracy. Poprzedni, służący przede wszystkim do gier uległ poważnej awarii, chociaż nie żałuję tego. Teraz większość wolnego czasu poświęcam na szkołę i naukę. Wcześniej troszkę to zaniedbywałem.

Obecnie używam typowej jednostki biurowej o następujących parametrach:

Komputer Stacjonarny FUJITSU SIEMENS ESPRIMO P5925

Płyta FUJITSU SIEMENS, Model D2584-A1
- Procesor Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2160 @ 1.80GHz
Podstawka procesora Socket 775 LGA
Szybkość procesora 1800MHz
Typ pamięci DDR2
Installed Memory 2048 MB
Maksymalna pojemność 8192 MB
Gniazda pamięci 4

HDD SATA 80GB
8 x USB 2.0, 2 x PS/2, COM RS232, VGA, LAN RJ45, 3 x audio
Grafika Intel GMA 3100 256MB (zintegrowana)
Windows 7 Ultimate 32-bit

Powiem krótko. W 100% do przeglądania internetu, drukowania, czy tam innych czynności typowo biurowych wystarcza. Komputer działa szybko i sprawnie, w wolnych chwilach na grafice Intela da się uruchomić taką Mafię czy nawet GTA San Andreas.
Niska temperatura, baaaardzo ciche (niemal niesłyszalne) chłodzenie, po prostu cud malina ;-)