Drobny złodziejaszek
227
Tak jak w temacie- zaczynam przerabiać jeden pojazd z Mafii II, lecz mam z tym pewne problemy.
Pokrótce: pojazdy mają już rozplanowane tekstury, lecz nie wiem za bardzo gdzie je poumieszczać, by było dobrze (wszystko trzeba importować do map menagera i dopiero potem ręcznie aplikować na model). Drugim ważnym problemem jest usuwanie poszczególnych trójkątów czy też obiektów. Np w takim pojeździe tapicerka i karoseria to 2 różne grupy obiektów połączone w taki sposób, że jeśli otwieramy drzwi, to zarówno tapicerka jak i blacha otwierają się jednocześnie. Gdy chcę wyedytować jedną z tych grup, połączenie zostaje zerwane- blacha się otwiera, tapicerka nie i na odwrót.
Niestety moje doświadczenie w modelowaniu 3D ogranicza się do AutoCADa, z 3ds maxem mam do czynienia od niedawna. Miło by było, gdyby znalazła się osoba, która miałaby trochę czasu by pomóc. Prosiłbym o odpisywanie w tym temacie albo na gg: 10001351
Pokrótce: pojazdy mają już rozplanowane tekstury, lecz nie wiem za bardzo gdzie je poumieszczać, by było dobrze (wszystko trzeba importować do map menagera i dopiero potem ręcznie aplikować na model). Drugim ważnym problemem jest usuwanie poszczególnych trójkątów czy też obiektów. Np w takim pojeździe tapicerka i karoseria to 2 różne grupy obiektów połączone w taki sposób, że jeśli otwieramy drzwi, to zarówno tapicerka jak i blacha otwierają się jednocześnie. Gdy chcę wyedytować jedną z tych grup, połączenie zostaje zerwane- blacha się otwiera, tapicerka nie i na odwrót.
Niestety moje doświadczenie w modelowaniu 3D ogranicza się do AutoCADa, z 3ds maxem mam do czynienia od niedawna. Miło by było, gdyby znalazła się osoba, która miałaby trochę czasu by pomóc. Prosiłbym o odpisywanie w tym temacie albo na gg: 10001351