Czy ktoś już potrafi ocenić na ile są inteligentni nasi przeciwnicy, którzy chowają się za osłonami różnego typu, po czym wychylając się strzelają, by dostać kulkę w łeb? Tak, zadając pytanie odpowiedziałem od razu. Kolejna gra gdzie brakuje ciekawego rozwiązania co do akcji, czyli potocznie strzelanin. Trochę to cofa w rozwoju, gdzie aby zabić musimy tylko przycelować koło krawędzi obiektu, czekając aż się wychyli nasz jakże ponadprzeciętnie inteligentny, sprytny przebiegły wróg. Na gameplay'ach zauważyłem, że przeciwnik chowa się cały czas za tym samym obiektem, nie przemieszcza się za często.
Może szukam w nie właściwym miejscu, ale ostatni Splinter Cell - przeciwnicy naprawdę potrafili się schować bądź wyhaczyć nas i zabić.
Dobrze, bo głównie zakładając ten temat jednak nie chodziło mi o misje. Pewnie was, tak jak Mnie, w większości bardziej interesuje świat, czy chodzący po mieście ludzie. Gdzieś przeczytałem, że nie są zbyt inteligentni, jak uderzysz ich faceci w wiekszosci oddają, a babki uciekają. Tylko skrypty w niektórych miejscach mają urozmaicac, ale jak będziemy przejeżdzać obok lolaku 5 razy to 5 razy zauważymy to samo, nie stanie się to nudne.
Może szukam w nie właściwym miejscu, ale ostatni Splinter Cell - przeciwnicy naprawdę potrafili się schować bądź wyhaczyć nas i zabić.
Dobrze, bo głównie zakładając ten temat jednak nie chodziło mi o misje. Pewnie was, tak jak Mnie, w większości bardziej interesuje świat, czy chodzący po mieście ludzie. Gdzieś przeczytałem, że nie są zbyt inteligentni, jak uderzysz ich faceci w wiekszosci oddają, a babki uciekają. Tylko skrypty w niektórych miejscach mają urozmaicac, ale jak będziemy przejeżdzać obok lolaku 5 razy to 5 razy zauważymy to samo, nie stanie się to nudne.