Schubert Extra Six Taxi

Witam wszystkich :) Otóż coś mnie natchnęło, by zrobić Schuberta Extra 6 na taksówkę. W zasadzie to bardzo prosta robota - przerobić odpowiednio teksturę, wziąć drzwi przednie od wozu policyjnego i je przerobić i zapisać. Taki oto powstał efekt:

Obrazek
Obrazek
Oczywiście logo ogarnę, ale mam inny kłopot - tylne lampy. Niezależnie, czy wyłączony silnik, czy nie hamujemy - światła są non-stop włączone, nawet nie migają. I tutaj prosiłbym o pomoc :D
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...
Model fajny! :)) Mogłeś przez czysty przypadek coś zepsuć podczas robienia i dlatego może tak być ze światłami. Oczywiście to tylko przypuszczenie i niczego nie sugeruje. (a już na pewno nie neguje twoich umiejętności)
Obrazek
Świat, gdzie istnieją tylko zwycięzcy, gdzie panuje pokój. Świat wypełniony jedynie miłością. Chcę dać początek światu, zawierającemu jedynie te pojęcia.
Madara Uchiha
Udostępnij ! Proszęęę :-D
Porównaj oryginalną teksturę Shuberta Extra VI z tą zmodyfikowaną. Może problem ze światłami tkwi tam.
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
Ten żółty, jakoś tak trochę za mało żółty, jakby zbyt blady na taksówkę :mrgreen: Poza tym, oraz niedopracowanym logiem, super.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
DonMateo, popatrz na Falconera :D Mniej więcej na tym samochodzie się wzorowałem ;) Niby "Yellowcar", a w rzeczywistości to jak już żółć to blada ;)

Obrazek

Logo ogarnąłem, ale pojawił się inny, bardzo poważny dla taksówki problem. Światła to pryszcz przy tylnych drzwiach, które otwierają się na odwrót. Tzn. jak mamy lewe tylne drzwi to zamiast pod wiatr otwierać się w lewą stronę, otwierają się też pod wiatr, ale w prawą :P Jeśli ktoś pobierał mojego Falconera Police (czyli nic innego jak Falconer Taxi z podmianą tekstur) i chciał wsiąść z tyłu to wiadomo - ta sama bajka :D Jednak to był wóz policyjny, a my mówimy tutaj już o taksówce, a element ten jest bardzo ważny!

Muszę kombinować.

A i cieszę się, że tak dużo osób odezwało się w tym temacie :D

Co do moich umiejętności - nie modeluję zbytnio samochodów, choć czasami zdarza się tworzyć jakieś pojedyncze elementy uzupełniające całość ;)

Aha i to jest moja druga próba zrobienia taksówki - pierwsza jak wypaliła, widać... :D 2 lata temu to było, bo przez ten czas pykałem w Mafię II.

dodanie-loga-lost-heaven-taxi-i-dodanie-wozu-do-listy-aut-t3112.html

A tu bardziej udane produkcje tutaj:
http://chomikuj.pl/GM123400/Mafia+dodatki

W przypadku Schuberta Extra Six Police Fordor chodziło o to, że po jednej stronie było odwrócone logo policji, więc przywróciłem je w ZModzie w normalnym porządku :D Tam pewnie też drzwi nie otwierają się okej, bo przecież Zmodeler :-)
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...
Podmieniasz jedynie model i przerabiasz tekstury.
Nie wiem skąd w takim razie te błędy :~

Spróbuj zrobić całą operację implementacji moda od nowa, tym razem krok po kroku. Tzn. przygotuj sobie wcześniej modele i tekstury i przy każdej zamianie pliku testuj.
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
Ja sądzę, że to wina ZModelera, na którym robię tą przeróbkę. W przypadku Falconera Police i "poprawionego" Schuberta Extra 6 Fordor Police też prawdopodobnie tak jest - ZModeler. Wiesz co? Ja nawet wziąłem model Falconera "blackha00.4ds" i nic w nim nie przerabiałem, jedynie eksportowałem w tym samym formacie o tej samej nazwie modelu. I co? To samo :-) Drzwi otwierały się tak, jakby były zamienione stronami. Wina leży po stronie programu.
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...
Nie wystarczy zmiana nazwy modelu Falconera Police na ten, który jest odpowiedzialny za taksówkę i podłożenie tekstury?

Nie wiem po co przepuszczasz te pliki przez Zmodelera.

Ja tak robiłem jak zamieniałem modele samochodów. W różnych grach.
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
Ech... czegoś nie rozumiesz. Chodzi mi o to, że musiałem przerabiać teksturę Schuberta Six Police tak, aby pasowała do Falconera Yellowcar, następnie nazwać tą teksturę inaczej, by taksówka i policyjny wóz nie miały tej samej tekstury nadwozia, a następnie w ZModzie ustawić tą teksturę na kopii modelu .4ds taksówki. No chyba, że policja się maskuje w taksówkach :D

Mało tego - muszę te pliki przepuszczać przez ZModelera - niemożliwa byłaby edycja modelu (musiałem wziąć drzwi z modelu policji w przypadku Schuberta Extra 6 Taxi).


Ja nawet wziąłem model Falconera "blackha00.4ds" i nic w nim nie przerabiałem, jedynie eksportowałem w tym samym formacie o tej samej nazwie modelu. I co? To samo :-) Drzwi otwierały się tak, jakby były zamienione stronami. Wina leży po stronie programu.


Podczas edycji dopisałem to, co widzisz.

Zobaczę, co będzie, jak zapiszę tak samo model arrow.4ds. Dla osób ogarniających o co chodzi zapewne wiedzą, o co... chodzi :D

Okej, chodzi tu o tą limuzynę Morello i co ciekawe, zrobiłem identycznie jak w przypadku Falconera czy Schuberta - akurat w przypadku tej limuzyny wszystko okej :D Hm, coś się wymyśli.
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...
Wyślij mi tą teksturę i podaj nazwy modeli. Muszę się sam przekonać co nie działa. :)
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
Okej, wszystko otrzymasz na PW ;)
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...
Już rozumiem o co chodzi.

Spróbuj zmodyfikować teksturę zwykłego Schuberta Extra Six dodając do niej znaczek taksówki (w PS lub innym programie graficznym). Nie pamiętam nazwy tej tekstury, wiem że jest przypisana do modelu chemaFor00.4ds

Zrób trzy kopie modelu chemaFor00.4ds i nazwij je: taxi.4ds, taxi00.4ds, taxi10.4ds. Falconer Yellowcar zmieni się w Schuberta Taxi :)

Próbowałem wczoraj to zrobić bazując na Twoich teksturach i mi wyszło.
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
Te z tymi taxi to wiem, ale problem będzie przy tym dodawaniu znaczka do tekstury - po jednej stronie będzie okej, a po drugiej już nie (na odwrót) .
A i znowu wałkuję - skoro zmieniam teksturę modelu Chemafor00.4ds to jeśli zrobię tak, jak ty piszesz, będą jechać dwie taksówki - jedna z logiem, druga bez, a to fajnie nie wygląda. Dlatego przeciągam przez ZModelera, ponieważ dzięki temu programowi mogę przypisać daną teksturę do danego modelu.
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...