1. Wstęp
    1. Rejestrując lub logując się w serwisie MafiaTown.pl akceptujesz regulamin i postanawiasz go przestrzegać.
    2. Regulamin może być w każdej chwili zmodyfikowany przez administratorów po poinformowaniu o tym użytkowników.
    3. Niestosowanie się do regulaminu, w zależności od przewinienia, może skutkować otrzymaniem ostrzeżenia bądź banem (okresowym lub na stałe).
    4. Jeśli nie akceptujesz regulaminu, powinieneś zgłosić się do administratora z prośbą o dezaktywowanie konta. Dalsze korzystanie z serwisu będzie oznaczało akceptację zasad.
    5. Regulamin odnosi się do całego serwisu.
  2. Ostrzeżenia
    1. W serwisie stosuje się system ostrzeżeń.
    2. Trzy ostrzeżenia skutkują zbanowaniem użytkownika na 3 miesiące.
    3. Każde ostrzeżenie wygasa po 90 dniach.
  3. Sprawy ogólne
    1. Każdego użytkownika obowiązuje netykieta - łamanie jej zasad jest niedozwolone.
    2. Moderatorzy pilnują porządku i reagują na przypadki łamania regulaminu. Mogą przyznawać ostrzeżenia i banować użytkowników. Są również grupą tzw. "szybkiego reagowania" - oznacza to, że są pierwszymi osobami do których należy się zgłosić w sprawach związanych z porządkiem w serwisie.
    3. Nie tolerujemy piractwa. Osobom posiadającym pirackie kopie oprogramowania (w tym gier) będziemy odmawiali pomocy, a utworzony temat bądź post zostanie wyrzucony do śmietnika lub usunięty.
    4. Maksymalny łączny rozmiar wszystkich obrazków w sygnaturze nie może być większy niż 500 na 100 pikseli. W przypadku przekroczenia tego limitu część lub całość sygnatury może zostać usunięta.
    5. Ujawnianie spoilerów z gry bez uprzedniego ukrycia ich (np. odpowiednim tagiem) lub wyraźnego ostrzeżenia karamy warnem lub, w skrajnych przypadkach, banem.
  4. Użytkownicy
    1. Użytkownik to każdy użytkujący serwis MafiaTown.pl.
    2. Nowo zarejestrowani użytkownicy będą mieli zablokowaną możliwość dodawania podpisu (sygnatury) do swojego profilu. Ograniczenie będzie obowiązywało do osiągnięcia 5 postów.
    3. Za prowokowanie, obrażanie bądź ośmieszanie innych użytkowników bądź członków ekipy MafiaTown użytkownik otrzymuje ostrzeżenie.
    4. Użytkownicy powinni stosować się do zasad polskiej pisowni. Przeglądarki internetowe posiadają wbudowane słowniki - dysleksja nie jest więc tłumaczeniem. Nagminne pisanie z błędami ortograficznymi będzie skutkowało ostrzeżeniem.
    5. Na każdą osobę przypada jedno konto w serwisie. Jeśli użytkownik stworzy nowe konto, podczas gdy:
      • jakiekolwiek poprzednie konto będzie obciążone banem okresowym - nowe konto zostanie połączone z poprzednim, a sam ban zostanie przedłużony o miesiąc
      • jakiekolwiek poprzednie konto będzie obciążone banem stałym - nowe konto zostanie pozostawione w serwisie i również zbanowane na stałe
      • żadne z poprzednich kont nie będzie obciążone banem - nowe konto zostanie połączone z poprzednim, a użytkownik otrzyma ostrzeżenie
    6. W przypadku łamania regulaminu przez innego użytkownika należy zgłosić dany post (wpis na forum) do moderacji odpowiednim przyciskiem lub, jeśli to niemożliwe, poinformować o tym wybranego moderatora. Odnoszenie się przez użytkowników do postów łamiących regulamin jest niepożądane i będzie skutkowało usunięciem wypowiedzi, a w skrajnych przypadkach - ostrzeżeniem.
    7. Użytkownicy obniżający poziom serwisu będą banowani na 30 dni.
  5. Tworzenie postów
    1. Przez tworzenie postów rozumie się dodawanie nowych tematów, odpowiedzi do tematów i komentarzy.
    2. Zakazane jest:
      • spamowanie
      • pisanie nie na temat (off-topic)
      • tworzenie kilku postów lub komentarzy z rzędu - należy edytować swoje poprzednie wpisy
      • pisanie wiadomości (w tym nazwy tematu) wielkimi lub mieszanymi (mIeSzAnE) literami
      • używanie wulgaryzmów
      • promowanie łamania praw autorskich (publikowanie kluczy, linków do warezu, itp.)
      • umieszczanie linków referencyjnych, przynoszących korzyści użytkownikowi po kliknięciu lub zarejestrowaniu się na danej stronie
      • umieszczanie treści promujących środki odurzające, narkotyki
      • umieszczanie treści obrażających inne narodowości, rasy, religie
      • umieszczanie treści pornograficznych
      • umieszczanie treści niezgodnych z polskim prawem
      • używanie zbyt dużej ilości emotikon
      • używanie tagu YouTube wstawiającego film w podpisach (sygnaturach)
    3. Należy unikać cytowania całych postów i odnosić się tylko do wybranego fragment.
    4. Przed wysłaniem tematu lub posta upewnij się, że poruszany wątek nie był wcześniej czy podobny wątek już istnieje za pomocą wyszukiwarki na forum.
    5. Tematy powinny być tworzone w odpowiednich działach.
    6. Nazwa tematu powinna jednoznacznie określać jego treść.
    7. Każdy komentarz, post lub temat może zostać przeniesiony, edytowany bądź usunięty przez administrację/moderację.
    8. Tworzenie kolejnych postów z rzędu w jednym temacie jest dozwolone, jeśli poprzedni wpis był dodany co najmniej miesiąc wcześniej.
  6. Shoutbox
    1. Shoutbox jest wyznaczonym miejscem do luźnych rozmów dostępnym dla każdego zarejestrowanego i zalogowanego użytkownika.
    2. Na shoutboksie obowiązują luźniejsze zasady niż w pozostałych częściach serwisu. Mając to na uwadze skrajnie toksyczne zachowanie będzie karane ostrzeżeniem lub banem i usunięciem wpisu.
    3. Na shoutboksie dostępna jest funkcja wysyłania zdjęć.
      • Z tej funkcji mogą skorzystać osoby zarejestrowane co najmniej od roku i mające na swoim koncie minimum 150 postów.
      • Każde wysłane zdjęcie może zostać usunięte przez użytkownika (przycisk w prawym górnym rogu wpisu) z głównej części shoutboksa i z archiwum.
      • Zdjęcie może zostać usunięte przez moderację lub administrację, gdy łamie prawo. regulamin lub z powodów technicznych.