Pytanie

Witam,
Wiem że to pytanie zabrzmi głupio, ale potrzebuje jakiegoś FAQ na temat podmieniania tekstur, wiem że każdy to umie ale nie wiem jak się za to zabrać. Mam MafiaDataTractor i spróbuje wyciągnąć najpierw tekstury, nie wiem co dalej. Bardzo bym prosił o poradnik dla początkującego.
Jak już wypakujesz tekstury tym programem. To wybierasz sobie teksturę którą chciałbyś podmienić np jakąś drogę. Przeklej ją dla wygody na pulpit. Ściągnij z googli taką teksturę którą chciałbyś ujrzeć w grze. Dotnij ją do odpowiednich rozmiarów i nazwij tak samo jak tą wypakowaną z gry (którą wcześniej przekleiłeś na pulpit).
Gotową teksturę wrzuć do folderu (i tu niestety nie pamiętam nazwy tego folderu, ktoś zapewne za niedługo powie jaki to był folder, ale chyba Models). Ciesz się nową teksturą.

Ogólnie rzecz biorąc nowa tekstura nie musi być tego samego rozmiaru, dzięki temu, że będzie miała wyższą rozdzielczość będzie po prostu ładniej prezentowała się w grze. Natomiast nazwa musi być taka sama!
Obrazek
Dzięki, jestem Ci bardzo wdzięczny, a jak podmieniać postacie?
Modele postaci czy tekstury postaci?
modele
Jeżeli chcesz np. być Pepe to szukasz w folderze models plik Pepe i zmieniasz nazwę na Tommy.
Powodzenia ;-)
Dzięki, najpierw podmieniłem Tomma na Pauliego :mrgreen:
Owoce konwertowania tekstur z Vice City do Mafii przy pomocy painta xD
Obrazek

Nie polecam :-P
Koleś wygląda jak wkurzony Chińczyk xD
http://gameplay.pl/barth89 | https://www.facebook.com/barth89pl <-------- ZAPRASZAM :)
Blitzkrieg1410 napisał(a):
Owoce konwertowania tekstur z Vice City do Mafii przy pomocy painta xD
Obrazek

Nie polecam :-P


Eeee...tylko mi nie mów, że to Tommy Vercetti :lol: :lol:
muore il bandito, la mafia vive
tak się bawiłem teksturkami, i akurat padło na tą :-P Biedna teksturka...
Blitzkrieg1410 napisał(a):
tak się bawiłem teksturkami, i akurat padło na tą :-P Biedna teksturka...


Można zrobić Vice City 2 w sumie :lol: A tak przy okazji...czy to nie garnitur Sergia Morello? :-P
muore il bandito, la mafia vive
Of course, on miał tylko jedną twarz w folderze MAPS :-P , więc łatwo było zlokalizować gdzie pojawi się jego krzywy nos :->