Problem ze skryptami

Witam, jakie skrypty na mapie odpowiadają za teleportowany poza miasto ? Ponieważ, chciałem zrobic moda w którym mozna wyjechać poza miasto w ekstremalnej jeździe i gdy dodaje skrypt w miejscu w którym chce aby się przełączyło na wieś to robie tak jak powinno być, ponieważ po prostu kopiuje kod ze skryptu ze swobodnej jazdy. Ale mimo tego nie działa. Wydaje mi sie że jeszcze jakieś skrypty za to odpowiadają tylko pytanie jakie ?
"Trzeba umieć zachować pewnego rodzaju równowagę, tak równowaga to dobre słowo."
Oprócz skryptów trzeba dodatkowo skopiować jeszcze punkty w Object StandardObject: load freekrajina01, load freekrajina02, load freekrajina03. Natomiast problemem są jeszcze niewidzialne ściany, usunąłem te barierki robót drogowych, ale nadal pozostaje niewidzialna ściana, której nie potrafię usunąć.
A to nie wystarczy usunąć kolizję w MWE?
I got used to it.
Patryk napisał(a):
Oprócz skryptów trzeba dodatkowo skopiować jeszcze punkty w Object StandardObject: load freekrajina01, load freekrajina02, load freekrajina03. Natomiast problemem są jeszcze niewidzialne ściany, usunąłem te barierki robót drogowych, ale nadal pozostaje niewidzialna ściana, której nie potrafię usunąć.


To akurat z kolizją nie jest trudne. Wystarczy kliknąć w world editorze shift+c i wtedy sie wszystkie kolizje wyświetlają i po prostu kliknąć w tą niewidzialną ścianę i kliknąć na klawiaturze „delete”
"Trzeba umieć zachować pewnego rodzaju równowagę, tak równowaga to dobre słowo."
mammix napisał(a):
A to nie wystarczy usunąć kolizję w MWE?


Nie, nie wystarczy. Ponieważ w ekstremalnej jeździe nie ma skryptów teleportujących poza miasto. Wiec trzeba je samodzielnie dodać.
"Trzeba umieć zachować pewnego rodzaju równowagę, tak równowaga to dobre słowo."
Patryk napisał(a):
Oprócz skryptów trzeba dodatkowo skopiować jeszcze punkty w Object StandardObject: load freekrajina01, load freekrajina02, load freekrajina03.

Jaki wpływ na to ma mieć ułożenie skryptu ?
"Trzeba umieć zachować pewnego rodzaju równowagę, tak równowaga to dobre słowo."
No musisz dodać dodatkowo te punkty ze współrzędnymi lokalizacyjnymi w Object StandardObject, aby skrypt wiedział, w którym miejscu ma się uruchomić. Po najechaniu w grze na lokalizację, które ma te same współrzędne, co podane w punkcie, dopiero zostanie uruchomiony skrypt o takiej samej nazwie, co nazwa punktu.
Obrazek
Patryk napisał(a):
No musisz dodać dodatkowo te punkty ze współrzędnymi lokalizacyjnymi w Object StandardObject, aby skrypt wiedział, w którym miejscu ma się uruchomić. Po najechaniu w grze na lokalizację, które ma te same współrzędne, co podane w punkcie, dopiero zostanie uruchomiony skrypt o takiej samej nazwie, co nazwa punktu.
Obrazek



Tak ja wiem o tym. Jednak można sobie samemu ustawić miejsce w którym skrypt ma się urochomić. Nie musi to być tak idealnie.
"Trzeba umieć zachować pewnego rodzaju równowagę, tak równowaga to dobre słowo."
cron