Problem z samochodem

Witam ! ogólnie to chciałem dodac do mafii samochod, nie koniecznie zeby jezdzil w jakiejs konkretnej misji tylko zeby byl. Wiem ze są pojazdy które nie sa użyte w mafi w żadnej z misji a mozna "je wstawic" do gry przy pomocy odpowiedniego programu. Ja mam model samochodu - ale jest to samochod "na podmianke" czyli zezby go zobaczyc podmieniam go pod jakis pojazd już istniejący i w tedy zamias tego istniejacego mam ten co chce mieć ( zagmatwałem troche) ale ja ogolnie to chce mieć wszysktie te samochody ale dodatkowo dodac ten czy inny. Tu przyklad taki... W mafi jest straż - plik to fire00.4ds ( w folderze models ) i s_trecker.bmp ( w folderze maps )
te same nazwy plików sa podpisane do tego samochodu co chce aby znalazł sie w mafii. tylko nie chce zrobic podmiany tylko zeby zostal jeden i drugi. i tu moje pytanie co zrobic zeby mozna to tak bylo wstawic ? Myslalem o zmianie nazwy pliku np z fire00.4ds na auto.4ds tylko teraz pytanie czy bedzie on w stanie sobie pobrac texture z olderu mapx ?? Ma ktos na to pomysł ??:D Wyraziłem sie w ogole jasno ?
Z tego co mi wiadomo jedynym sposobem na dodanie auta do mafii jest właśnie podmiana. Jak dodasz nowe auto z nazwą jakiej w grze nie ma to ono na pewno nie zostanie użyte. Tak samo jak zmienisz nazwę straży, lub jakiegokolwiek innego modelu, równie dobrze mógłbyś go stamtąd wywalić, efekt będzie ten sam.
Obrazek
Obrazek
zrobilem tak.... zmienilem nazwe strazy na auto.4ds i nazwe bitmapki na s_auto.bmp. myślalem ze wklje to do models i maps i bedzie dzialać jak dodam przez BSV6... to nie dziala. Zagłebilem sie w pliku samym.Otworzyłem go notatniiem. Zauwazylem ze w nim jest zapiana nazwa z kad ma czerpac "skórke" była to nazwa s_truck.bmp <--- czyli ta poprzednia. zminilem to na s_auto.bmp . Myslalem ze moze to cos zmieni i bedzie działać :/ niestety nie. Ale może komuś sie ta informacja przyda. Pytanie takie mam" jak dodaje BSV6 to jako co mam wybrac do dodania ?? car,truck,other czy co tam innego ?? bo możew tym tkwi problem, bo dodając ten sam samochod podmieniony nie idzie mi jako car tylko jako truck... sam nie wime co z tym zrobic ma ktoś pomysł ??
Zmień nazwę modelu np na samochod01.4ds i textury np. na samochod01.bmp
Potem otwórz model samochodu w zmodelerze i po prostu zmień materiał ze starego na nowy (samochod01.bmp)
Tylko najlepiej modyfikuj gdy model masz w models a texture w maps.

Poza tym podmiana jest po to żeby było ludziom łatwiej. Bo nowo podmieniony samochód mają przy wyborze samochodu we FR.
Nie musisz podmieniać. Wystarczy jak dodasz nowy samochód na scene za pomocą tego czego tam używasz.
Albo zostaje hexowanie pliku który przechowuje w sobie nazwy firm i modeli samochodów przy starcie we FR.

P.S
ryan napisał(a):
Zauwazylem ze w nim jest zapiana nazwa z kad ma czerpac "skórke" była to nazwa s_truck.bmp <--- czyli ta poprzednia. zminilem to na s_auto.bmp

Jak chcesz się bawić w taki sposób to użyj hex editora.
A jeśli nie to w notatniku musisz zmienić starą nazwę na nową z tym że nowa ma mieć tyle samo liter co stara.
Dla przykładu stary był s_truck.bmp wiec możesz zmienić nazwę textury na s_auto1.bmp
Chociaż i tak nie wiem czy to poskutkuje
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
Cukier napisał(a):
Wystarczy jak dodasz nowy samochód na scene za pomocą tego czego tam używasz.

Taki samochód nie będzie "działał", bo nie ma wpisu w vehicles.bin i carindex.def ;-)