Problem z misją "Założymy się?" w dodatku Przygody Joe

Witam.
Mam problem z misją "Założymy się?" w dodatku Przygody Joe.
Chodzi o śledzenie bukmachera. Wszystko jest ok do czasu, gdy facet dojeżdża pod most - zawsze jest tam blokada policyjna i nie może on jechać dalej, co kończy się upływem czasu i końcem misji uznanej jako nieudana. Nie jestem poszukiwany, a auto jest "czyste".
Próbowałem pozbyć się glin przed misją, ale blokada jest zawsze od nowa.
Nie mam już pomysłów.
Gra jest oryginalna (Extended na Steamie), nie używam trainerów.
Miał ktoś taki problem i udało mu się sprawę rozwiązać?
(Jak coś mogę podrzucić screena)
Widocznie gdzieś wcześniej musiałeś wdać się w konflikt z prawem do tego stopnia, że ustawili blokady. Mimo, że zmienisz strój lub blachy samochodu, to blokada dalej tam będzie. Ale spokojnie, da się to rozwiązać w banalny sposób.

Wchodzisz do folderu Mafia II/PC/SDS i zmieniasz nazwę folderu "police_char" na "police_char1". Operacja ta skutkuje usunięciem wszystkich gliniarzy z miasta, więc i blokada powinna też zniknąć. W celu ponownego przywróceniu patroli policyjnych, musisz zmienić nazwę folderu "police_char1" na "police_char".
„An eye for an eye makes the whole world blind.”
~Mahatma Gandhi
Przed misją zapisz grę w którymś z mieszkań . Skrypty się zresetują,blokady nie będzie.
Mody:
http://www.mediafire.com/download/z8j5o8iie8d3y75/Mafia_TCOLH_MA_MOD_V7.rar
https://www.mediafire.com/file/rze82jl1xz0rbo1/MAFIARGSV3.zip/file
Ok, dzięki wielkie. Spróbuję obu patentów jutro. Dam znać czy pomogło :)

Jednak trick z savem nie zadziałał.
Musiałem skorzystać z pomysłu Saldato i dopiero wtedy cudem się udało.
Co najśmieszniejsze przywróciłem plik "police_char" z powrotem, zrobiłem dwie kolejne misje, a blokada nadal jest (z ciekawości zajrzałem pod most), choć póki nie ma nic wspólnego z misjami, nie przeszkadza mi :)
Jakiś skrypt chyba wywaliło :)
Tak czy inaczej dzięki wielkie za pomoc!
cron