Nie wiem czy problem nadal aktualny, ale ja używałem zawsze tego skryptu do ustalania współrzędnych
Kod:
dim_act 1
dim_frm 1
dim_flt 4
getactiveplayer 0
getactorframe 0, 0
label press_key
ctrl_read 0, SNIPERMODE
if flt[0]=1, -1, press_key
freeride_scoreget 3
frm_getpos 0, 0
let flt[0]=flt[0]*10000
let flt[1]=flt[1]*10000
let flt[2]=flt[2]*10000
freeride_scoreon 1
freeride_scoreset flt[0]
wait 15000
freeride_scoreset flt[1]
wait 15000
freeride_scoreset flt[2]
wait 15000
let flt[3]=flt[3]+100
freeride_scoreset flt[3]
goto press_key
Trzeba dodać ten skrypt za pomocą
BScriptView 6.0I potem podczas gry nacisnąć klawisz
trybu snajperskiego.Po naciśnięciu pojawią nam się współrzędne Toma w miejscu kwoty pieniędzy w prawym górnym rogu.