Problem z łączeniem modów

Postanowiłem przejść sobie mafie po raz enty tylko że tym razem chciałbym poprawić grafikę. Ściągnąłem następujące modyfikacje " charactershqmod" , "water_shader_mod" , "mafia _trees_project 3.0" , "interfacerenovation" i "frmod24" i mam problem.
Ściagnąłem program MafiaDataXtractor zaznaczylem w nim wszystko do wypakowania a nastepnie chcialem wgrać mody. Skopiowalem z kazdego moda wszystko do maps, models , tables w głónym folderze gry, jednak nie wiem co zrobić z plikiem rw_data.dll (odpowiada on za odczyt plikow z moda ? ) Kazdy mod posiada własny rw_data.dll i nie wiem jak zrobić aby te wszystkie mody działały jednocześnie(tj zeby grafika zmieniona była zarówno dla ulicy , drzew, menu , postaci itd.
rw_data.dll ma się do niczego, po prostu wgraj, bo będziesz miał problemy.
Obrazek
ale z którego moda mam go wgrać? i jeśli nie jest potrzebny to po co w ogóle go zamieniać?
Nie musisz się bawić w XTractora, z nim to tylko pic na wodę, przynajmniej zawsze w moim przypadku. Z tych wszystkich nie znam tylko "frmod24" , ale raczej po prostu wrzucasz te wszystkie foldery jak leci, przy okazji na koniec dogrywasz mojego moda - new-buildings-textures-mod-t3990.html
Potem bierzesz jeden z tych rw_data.dll i podmieniasz w folderze z grą, wszystkie są takie same. Poza oryginalnym, który się różni tym, że nie obsługuje modów.
I gotowe!
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Dzięki wielkie :) fr24 mod to skrócona nazwa od "Footpath & Road Mod v2.4" zamieszczonego na tej stronie ;) Dzięki również za linka do Twojego moda, bo przeczytałem o nim w jakimś temacie i szukałem go bezskutecznie wśród 18 stron z modyfikacjami :)
cron