Pliki

Witam wszystkich. Od długiego już czasu modyfikuję sobie mafię, jednak do pełni szczęścia brakuje już mi tylko kilku rzeczy. Na mafiascene wszyscy olewają moje tematy z niewiadomego powodu, więc zasięgam pomocy u Was.
Pierwsze pytanie - jakie pliki odpowiadają za broń i ilość amunicji, jaką noszą przy sobie policjanci i gangsterzy chodzący po mieście? (np. freeride) Przeglądałem pliki scene2.bin, ale nie znalazłem tych konkretnych wartości, przynajmniej używając moich programów (bsscriptwiev 30)
Drugie pytanie - wie ktoś może, jaki plik odpowiada za to, z jakiej broni wylatują łuski, a z jakiej nie? czy jest to zależne może od jakiejś animacji? Bo np. zamieniam sobie rewolwery na pistolety, a łuski wypadają dalej dopiero przy przeładowaniu.

Liczę na waszą pomoc. Mam nadzieję, że ktoś z Was będzie potrafił mi coś doradzić.
jeśli nie ma w scene2 to może się nie da tego zmienić.też nad tym myślałem bo chciałem zrobić w polish modzie by milicja miała pałki nie pistolety. pozostaje zamiana modeli i kopiowanie danych broni-bo jest chyba do tego program że sobie ustawiamy jak strzelają pistolety.a co do ostatniego zdania to nie rozumie...po co zamieniasz modele?

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
pyxis napisał(a):
Pierwsze pytanie - jakie pliki odpowiadają za broń i ilość amunicji, jaką noszą przy sobie policjanci i gangsterzy chodzący po mieście? (np. freeride) Przeglądałem pliki scene2.bin, ale nie znalazłem tych konkretnych wartości, przynajmniej używając moich programów (bsscriptwiev 30)


Zdaje mi się, że dobrze przeglądałeś ;-) Tak, to jest chyba w scene2.bin. W BScriptView 6.0 masz możliwość dodawania postaci, broni etc. etc. i tam chyba możesz sobie to wszystko zmienić. Lepiej zapoznaj się z poradnikiem -pistolecika- :-> Link: dodawanie-postaci-i-tworzenie-skryptow-t637.html

Gdyby były problemy i nie wiedziałbyś co, gdzie, jak i kiedy - pisz, jestem do usług ;-)

Pozdrawiam! :-)
Co do pierwszego to oni chyba używają takiej samej ilości jaką dostajesz na początku gdy bierzesz/kupujesz broń. W predmety.dat się zmienia wartości amunicji w magazynku, szybkość strzału itp.

Co do drugiego to jest to hardcoded. Nie da się tego zmienić. Gra wie że pod ID takim i takim jest rewolwer i że łuski maja wypadać dopiero przy przeładowaniu. Sam mam z tym problem we wwIImodzie ;) Ale zawsze możesz zedytować model 3d i wywalić dummy odpowiadający za wylatywanie i kierunek łusek. Chodź nie pamiętam czy to zadziała :P
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
Dzieki wam bardzo za pomoc. sciagne bsscriptwiev 6 i moze tam bedzie sie moglo bardziej dopracowac.

@Cukier - nie mają takiej samej ilości, gdy zmienia się ilość w magazynku trzeba ręcznie przestawiać też u wszystkich przeciwników.

Mam jeszcze pytanie spoza tematu, które mi się przypomniało dzisiaj. A mianowicie czy ktoś z was może natknął się na Mafia 80's mod? Nie chodzi o Ikarus mod ani o Modern Mod, tylko mafia 80's mod. Było kiedyś do ściągnięcia na mafiascene, ale teraz strona zmieniła serwer i jest żałośnie uboga. Wie ktoś może, skąd pobrać takie cuś?
cron