Nowy PC - doradzicie?

Witajcie.

Nadszedł taki czas, żeby wreszcie swojego starego, ośmioletniego pieca wymienić na nowego. Chciałbym pograć w nowości, a niestety, ostatnią z nowych gier jakie na moim kompie się odpalają jest CoD 4. I tu mam kilka pytań do ludzi, którzy się na tych sprawach znają:

- Czy lepiej kupić gotowy zestaw, czy samemu coś sklecić?
- Jaki powinien być ten zestaw/części, abym mógł komfortowo i bez ŻADNYCH ścin, czyli zupełnie płynnie, grać w nowości (dajmy na to, w Wiedźmina 2)?
- Gdzie skierować się w poszukiwaniu nowego sprzętu - szukać w internecie, czy w jakichś sklepach?

Po prostu doradźcie mi coś, bo ja jestem zupełnie zielony w tych sprawach. Jak wspomniałem jadę na jednym kompie od 8 lat, więc nie wiem obecnie na jakie karty graficzne, czy płyty główne zwrócić szczególną uwagę. Zdaje się całkowicie na was, forumowicze. Liczę na was ;-) Pozdro.
Witaj,

1. Złóż samemu - dlaczego, zobacz tutaj (klik)
2. Najpierw podaj budżet. Na porządny PC go gier, który pociągnie wszystko w FullHD trzeba wydać ok. 3000zł.
3. Sklepy internetowe, najlepsze rozwiązanie.
Absolutnie nie chodzi mi o fullHD. Chociażby na niskich średnich. Nie zależy mi w żadnym razie na grafice i jakości. Dla mnie może występować nawet zjawisko pikseliozy, byleby tylko nie było ścin :)) Takim jestem dziwnym typem - grafika nie jest dla mnie ważna. Po prostu ma pójść i już. Nawet na minimum.

Budżet... hmm... powiedzmy, że na chwilę obecną to 1500 zł. Później będę miał więcej, jednak chciałbym się dowiedzieć, co mógłbym zdziałać na chwilę obecną z 1500 zł.
Procesor : AMD Phenom II X4 955 - nowoczesny, czterordzeniowy procesor
Płyta Główna : Gigabyte GA-MA770T-UD3 - nowoczesna płyta, ma wszystko co potrzeba
RAM : GoodRam 4GB 1600MHZ - dobra i tania Polska pamięć
Karta Graficzna : Vertex3D Radeon HD6770 1GB - najtańszy model 6770, wystarczy do gier na full w 1280x1024 lub podobnej rodzielczości