Nowe skany z Gamesreactor

Dziś jest 11 kwietnia, a więc dzień, w którym mieliśmy się doczekać nowych informacji na temat Mafii 2. Nie jestem pewien czy to właśnie o to chodziło, jednak w internecie pojawiły się skany z jednego z czasopism w bardzo dobrej rozdzielczości. Oto linki:

http://img402.imageshack.us/img402/4508/bildfi7.jpg

http://img402.imageshack.us/img402/6094/bild2gi9.jpg

http://img340.imageshack.us/img340/1489/bild3mc4.jpg

http://img340.imageshack.us/img340/7030/bild4jj8.jpg

edit: większość screenów pokrywa się z tym, co można obejrzeć w wydanym dziś czeskim magazynie LEVEL.
Obrazek

'First you get the woman, then you get the money, then you get the power' - Tony M.
Na niektórych screenach widać chyba gameplay, będzie miodnie :mrgreen:
Obrazek
Właśnie, trzeba zczaić level, bo tam chyba 16 stron o Mafii II było.

Ostatni skan to gameplay jak byk, nie będzie hudu więc to pewnie gameplay, wielkiej analizy nie będę robił bo przez pół dnia napierda**** łopatą i padam z nóg, no ale są tory więc tramwaje powrócą :mrgreen:
Do sieci dotarły także informacje odnośnie samej gry z dzisiejszego wydania magazynu Level. Część z nich znana była już wcześniej, jednak opublikowane zostały także nowe informacje. Oto najważniejsze rzeczy wynikające ze wspomnianego artykułu:

- historia, podobnie jak w pierwszej części, i tym razem będzie najważniejsza;
- dwie godziny cut-scenek;
- w pierwszej Mafii bohaterowie byli po prostu albo źli, albo dobrzy. W kontynuacji nie tak łatwo będzie nam ocenić ludzi;
- pomiędzy Vito a Joe będą ważne relacje;
- sporo czarnego humoru rodem z Goodfellas;
- Empire City wzorowane na NY i San Fransisco; powierzchnia obszaru gry to 20km2 (4x4);
- 20 różnych, bardzo szczegółowych dzielnic;
- w mieście będą trzy charakterystyczne elementy - Empire State Building, Golden Gate i most Brooklyński - wszystkie trzy będą widoczne z najdalszych zakątków miasta;
- każdej nocy okna w budynkach będą wyglądać inaczej (chodzi o światła);
- ludzie na ulicach będą bardziej 'prawdziwi' (będą np. zamawiać taksówki);
- odwiedzimy mnóstwo wnętrz budynków;
- podczas gry nie będzie ekranu ładowania. Gra będzie wczytywać otoczenie na bieżąco, tak samo będzie w przypadku wnętrz (gdy będziemy w budynku, będziemy mogli wyglądnąć przez okno i zobaczymy to, co naprawdę się tam dzieje w czasie rzeczywistym);
- rozbudowany system osłon, wzorowany na Gears of War (będzie istniała możliwość chowania się podczas walki za różnymi elementami otoczenia, jednak niektóre z nich nie będą zbyt trwałe i przeciwnik będzie mógł nas przez dany obiekt uszkodzić);
- coś w stylu 'respektomierza';
- możliwość słuchania radia w samochodzie (muzyka, wiadomości itp.);

- w grze ma występować około 80 różnych modeli samochodów;
- bardzo zaawansowana będzie także mimika twarzy bohaterów. Do gry zostanie zaimplementowanych około 122 animacji twarzy;
- prace nad silnikiem graficznym Mafii II trwały blisko pięc lat, a poziom szczegółów będzie dorównywał temu z gry Crysis;

Na koniec dodam, że dziennikarze byli pod ogromnym wrażeniem systemu zniszczeń samochodów;]
Obrazek

'First you get the woman, then you get the money, then you get the power' - Tony M.
Skąd to masz?, daj link to napiszę newsa :p
Ciekawe, ciekawe. To tak właściwie to jak będziemy rozpoznawać poziom zdrowia naszego bohatera? Może będzie hud pod jakimś klawiszem? Albo gra będzie tak realistyczna, że jedna kulta i padasz :)

MastaH - dobry newsmaker z Ciebie - zgłoś się na to stanowisko :)
@Kevin, już jestem zgłoszony;] A z poziomem życia to może być podobnie, jak w Call of Duty 4. Nie wiem czy ktoś z was grał, ale wygląda to tak, że jeśli dostajesz serie, to ekran zaczyna pulsować na czerwono i musisz się natychmiast gdzieś schować i odczekać chwilkę, bo jeszcze jedna kula i po tobie!

[ Dodano: 11 Kwiecień 2008, 21:50 ]
Nie minęło wiele czasu, a już dysponujemy scanami z dzisiejszego wydania czeskiego magazynu LEVEL! Zapraszam do oglądania:

http://klasika.ukazto.com/?img=2676186,level164.jpg
http://ukazto.com/?img=2676125,mafmaf2_01.jpg
http://ukazto.com/?img=2676124,mafmaf2_02.jpg
http://ukazto.com/?img=2676122,mafmaf2_03.jpg
http://ukazto.com/?img=2676119,mafmaf2_04.jpg
http://ukazto.com/?img=2676118,mafmaf2_05.jpg
http://ukazto.com/?img=2676115,mafmaf2_06.jpg
http://ukazto.com/?img=2676114,mafmaf2_07.jpg
http://ukazto.com/?img=2676130,mafmaf2_08.jpg
Obrazek

'First you get the woman, then you get the money, then you get the power' - Tony M.
Ten obrazek z umundurowanym Vito ( http://ukazto.com/?img=2676125,mafmaf2_01.jpg ) jest pewnie z początków gry :) Ogólnie wszystko wyczesane :D
Kurczę, brak HUDa mocno mnie zaniepokoił. Zawsze chwalono Mafię za to, że można np. zobaczyć dokładnie, z jaką prędkością jedzie auto. Brak HUDa niebezpiecznie zmierza w stroną stylu GTA gdzie tak naprawdę poziom życia szczególnie nie miał znaczenia.
Zobaczyć prędkość auta to nie problem - zrobią kamerę we wnętrzu, brak HUD'u zwiększa realizm.
ale skąd będziemy wiedzieć, że nie złamaliśmy ograniczenia? :?:
Na screenach widać, że jednak będzie HUD i prędkościomierz.
"Świat należy do Ciebie." - Scarface [Film]
"Chcesz skończyć jako ten co nic nie miał? Więcej ruchów, a mniej pierdo*enia." - WFD [Zespół]
"W końcu zabije Cię Twój najlepszy przyjaciel." - Mafia [Gra]
Paziu napisał(a):
Na screenach widać, że jednak będzie HUD i prędkościomierz.


Ja się z tego powodu bardzo cieszę. Może to i bardziej realistyczne bez HUD'u...ale nie dla mnie ;-)
muore il bandito, la mafia vive
Mnich napisał(a):
Paziu napisał(a):
Na screenach widać, że jednak będzie HUD i prędkościomierz.


Ja się z tego powodu bardzo cieszę. Może to i bardziej realistyczne bez HUD'u...ale nie dla mnie ;-)


Ja właśnie tak samo ;-)
"Świat należy do Ciebie." - Scarface [Film]
"Chcesz skończyć jako ten co nic nie miał? Więcej ruchów, a mniej pierdo*enia." - WFD [Zespół]
"W końcu zabije Cię Twój najlepszy przyjaciel." - Mafia [Gra]