New Road Textures Mod by DonMateo07PL

Mam zrobić tekstury lepszej jakości najczęściej spotykanych budynków?
100% (19)
0% (0)
Liczba głosów: 19
Witam, ostatnio zacząłem się bawić w przerabianie oraz poprawianie tekstur w Mafii.
Pomyślałem by zrobić własnego "Road Moda" Zrobiłem własne tekstury wszystkich dróg,
chodników oraz trawy :mrgreen: Tekstury są w rozdzielczości 512x512, niektóre trochę
wyższe. Jak narazie to tylko wersja beta, tego modu, czekam na wasze opinie, co
poprawić oraz co dodać ;-)

Screeny:

Link: http://www.speedyshare.com/3Kt4Q/New-Ro ... es-Mod.rar
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Możesz dodać tekstury z wcześniejszych wersji Mafii.
Nie do końca rozumiem, o co ci chodzi. Chcesz, żebym zamiast tych tekstur dał te z Mafii beta i alpha? Po pierwsze, nie znam się na grzebaniu w plikach mafii, dokładniej szukaniu tych tekstur starych. Po drugie, "Mafia Classic Mod Deluxe" zmienia naszą Mafie, na podobną do bety. Po trzecie, mi zależy na zrobieniu tych tekstur samemu, w całkiem dobrej rozdzielczości :mrgreen:
Obrazek
DonMateo07PL napisał(a):
Pomyślałem by zrobić własnego "Road Moda" Zrobiłem własne tekstury wszystkich dróg,

Skup się na czymś innym , po co robić coś co już jest?
Podoba mi się pomysł nowych tekstur budynków... :)) a drogę każdy ma już wgraną tą co jest dostępna od dawna..

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
Teoretycznie jak kto woli, jeden woli zwykłego RoadModa, a drugi woli poszukać czegoś w większej rozdzielczości :-F Widzę, że jest 6 głosów za tym, żebym zrobił tekstury budynków, to biorę się do roboty :mrgreen:
Obrazek
Ale musisz pamiętać o tym że jeśli dasz plik BMP co waży 2 MB to nie znaczy że będzie lepszy niż taki co waży 1MB....
Gra wyświetla grafikę do pewnego stopnia jeśli chodzi o jakość....
Kolejna sprawa pamiętaj żeby za bardzo nie spadły FPS bo wyświetlanie 50 tekstur które ważą po 2MB wpłynie na płynność gry. Nie wyciśniesz z Mafii I piękności rodem z Mafii II bo System Ci na to nie pozwoli.