Nazis Attack!

Szukam osoby, która mogłaby powiedzieć mi jak podmienić modele policjantów (do trzeciego poziomu poszukiwań) z EB na Czarne Koszule, a tych z najwyższego poziomu ścigania na żołnierzy, z misji Stary Kraj. Według mnie fajnie byłoby powalczyć z nazistami :-P
[img]http://i49.tinypic.com/2m3oaz5.png[/img]
Buhahaha, tak świetny pomysł... Mamy lata 50 XX wieku właśnie kogoś zamordowałeś, uciekasz przez centrum miasta, a Ciebie gonią naziście, nie no gratuluje poczucia humoru :lol:
Obrazek
Czemu, nawet spoko pomysł :). Zawsze można się pobawić :-)
Obrazek They never fight alone...
Tylko musiałbym jeszcze podmienić tekstury samochodów policyjnych: dac im jakieś swastyki, czy coś :-P
[img]http://i49.tinypic.com/2m3oaz5.png[/img]
RG13 napisał(a):
Buhahaha, tak świetny pomysł... Mamy lata 50 XX wieku właśnie kogoś zamordowałeś, uciekasz przez centrum miasta, a Ciebie gonią naziście, nie no gratuluje poczucia humoru :lol:


ale on nie pytał czy fajny pomysł czy nie tylko jak zrobić. i Jak mu pomogłeś? Miasto fikcyjne może III rzesza wygrała wojnę i dlaczego by nie...
Ja proponuję na początek otworzyć plik w sds/police_char któryś z tych plików programem ExSDS. Są tam tekstury policjantów. Zmień kolor mundurów na Feldgrau (tzn. zielony taki :P) dodaj kilka znaków charakterystycznych dla mundurów Rzeszy. To samo z samochodami nazwy są podane łatwo znaleźć.
Na początek jak to zrobisz sam to będzie bardzo dobrze... Potem możesz zamieniać modele..Z tego co czytałem 3DS Max ma importera?

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
Ma importer, ale się już nie exportuje :) Nie prościej byłoby znaleźć modele nazistów wykorzystane w 1 misji i ponazywać je tak, jak modele policjantów? Niestety nie wiem, gdzie mogą być te pierwsze, w plikach panuje niezły burdel.
No właśnie o to mi chodzi , żeby ktoś podał mi nazwy tych plików! Dostajesz plusa za odgadnięcie o co mi chodzi :mrgreen:
[img]http://i49.tinypic.com/2m3oaz5.png[/img]
Posprawdzałem kilka tekstur i chyba to będą 3 pliki z folderu sds/script o nazwach
m01_vojaci1.sds
m01_vojaci2.sds
m01_vojaci3.sds

Możesz spróbować przekopiować je do sds/police_char i ponazywać jak oryginalne pliki w tym folderze. Tylko przedtem zrób kopię zapasową oryginałów, żeby było potem łatwo przywrócić, jak coś pójdzie nie tak.
No dobra spróbujemy :mrgreen:

A to są na policjantów czy nazistów?
[img]http://i49.tinypic.com/2m3oaz5.png[/img]
o co Ty pytasz? :roll: m01_vojaci2.sds- sprawdzałeś co tam jest? tekstura munduru włoskiego- zamieniasz z ta policjanta i do tego jeszcze model. a z czarna koszula to poszukaj dobrze bo w tych plikach trudno coś znaleźć.

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
NO WŁAŚNIE! modele! jak nałożę tekstury żołnierzy na modele policji to wyjdzie jakieś g***o!
[img]http://i49.tinypic.com/2m3oaz5.png[/img]
nie nakładasz, tylko je zamieniasz zamieniasz
Obrazek
Obrazek
Nie rób facepalm'a jak nie rozumiesz o co mi chodzi. Chodzi mi o to, że nie wygląda dobrze jak nakładam tekstury przeznaczone do nazistów na inny model. Chodzi tu o to, żeby zmienić i modele i tekstury.
[img]http://i49.tinypic.com/2m3oaz5.png[/img]
[quote="jimmen17"]Nie prościej byłoby znaleźć modele nazistów wykorzystane w 1 misji i ponazywać je tak, jak modele policjantów? /quote]
Obrazek
Inaczej. Bierzesz całe pliki sds, wkładasz je do folderu gdzie są pliki sds policjantów, zmieniasz im tylko nazwę. Nie ingerujesz nic w tekstury czy sam model, po prostu zmieniasz nazwy plików.
cron