Modyfikacja Patch'a 1.2

Próbuję zrobić patch między 1.0 a 1.2, chce zostawić zadrapania na lakierze, spinacz do papieru w menu i inne fajne rzeczy z 1.0 i 1.1 ale dodać też możliwości z 1.2 np. wybór poziomu trudności wyścigu (ale za to usunąć niewidzialną ścianę ze skrótu, którą wstawili w 1.2). Jakieś różnice występują tez w misjach 16 i 17 ale nie wiem jakie.

Do rozpakowania plików *.dta używam MafiaDataXTractor (chociaż nie radzi sobie z niektórymi plikami z polskiej wersji), potrzebuje teraz edytora plików *.klz, *.bin, *.4ds, *.mnu, *.def a na koniec coś co to wszystko ponownie spakuje w *.dta.

Jeśli ktoś zna jakieś programy do tego przydane niech da znać, a jak wymyśli co zostawić a co wywalić z 1.0/1.1/1.2 też niech podzieli się pomysłem.
Mogę się mylić, ale z tego co mi wiadomo to nie istnieje narzędzie do pakowania plików .dta.
Extractor jest wiec i jakiś packer musi być, w końcu 2K jakoś te pliki zrobiło :P Gorzej, że to chyba ich autorski program i możne go nie być w sieci, Cenega też na pewno go miała bo przecież robiła polską edycję z językiem w środku plików *.dta. Niestety nie znam nikogo z Cenegi, żeby mógł pogrzebać w ich bazach archiwalnych i wygrzebał mi ten program. Jedynie z CDP i to przez kumpla znam kogos.
jakiś packer musi być

to chyba ich autorski program i możne go nie być w sieci


Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Nawet jakby jeszcze 2K Czech miało takie narzędzie to na pewno z nikim z zewnątrz by się nim nie podzieliło. Nawet nie ma co o tym marzyć. A Cenega takich programów na 100% nie będzie miała, bo jest wydawcą, a nie deweloperem. Poza tym w czasach, gdy Mafia była wydawana w Polsce grę dystrybuował nieistniejący już PlayIt.
Ciekawe czy Autor Mafia Data Xtractor, znając metodę dekompresji potrafi też robić to w drugą stronę.
MafiaDataXTractor korzysta z pliku rw_data.dll przez który odczytuje dane. Ta biblioteka nie posiada opcji kompresji danych z powrotem do pliku. Dane są tylko odczytywane i to jest niezależne od autora MafiaDataXTractor.