#1
Modyfikacja Patch'a 1.2
Imigrant
10
Próbuję zrobić patch między 1.0 a 1.2, chce zostawić zadrapania na lakierze, spinacz do papieru w menu i inne fajne rzeczy z 1.0 i 1.1 ale dodać też możliwości z 1.2 np. wybór poziomu trudności wyścigu (ale za to usunąć niewidzialną ścianę ze skrótu, którą wstawili w 1.2). Jakieś różnice występują tez w misjach 16 i 17 ale nie wiem jakie.
Do rozpakowania plików *.dta używam MafiaDataXTractor (chociaż nie radzi sobie z niektórymi plikami z polskiej wersji), potrzebuje teraz edytora plików *.klz, *.bin, *.4ds, *.mnu, *.def a na koniec coś co to wszystko ponownie spakuje w *.dta.
Jeśli ktoś zna jakieś programy do tego przydane niech da znać, a jak wymyśli co zostawić a co wywalić z 1.0/1.1/1.2 też niech podzieli się pomysłem.
Do rozpakowania plików *.dta używam MafiaDataXTractor (chociaż nie radzi sobie z niektórymi plikami z polskiej wersji), potrzebuje teraz edytora plików *.klz, *.bin, *.4ds, *.mnu, *.def a na koniec coś co to wszystko ponownie spakuje w *.dta.
Jeśli ktoś zna jakieś programy do tego przydane niech da znać, a jak wymyśli co zostawić a co wywalić z 1.0/1.1/1.2 też niech podzieli się pomysłem.