O ile mi wiadomo to nie bardzo. Co prawda Matteo Capoletti zrobił moda
Redemption Mod, w którym Henry w Barze Freddy's zleca nam 20 nowych misji, ale ich wykonanie jest bardzo kiepskie – nie są one w ogóle oskryptowane, po prostu wyświetla się sam tekst, że np. mamy spalić bar w Sand Island, ale nie jest to w żaden sposób zaznaczone na mapie, a po wykonaniu zadania nic się nie dzieje. Do rozszerzenia fabularnego
Mafii II to jedynie można polecić te oficjalne DLC, czyli
Przygody Joe,
Zdrada Jimmy'ego, i
Wendeta Jimmy'ego. Do Mafii II inaczej niż w przypadku pierwszej części gry nie powstały porządnie zrobione mody fabularne, ponieważ brakuje narzędzi, które pozwalałyby w swobodny i wygodny sposób edytować poszczególne elementy gry. Nie bez powodu wszelkie nowe modyfikacje do
Mafii są robione nadal na silniku "jedynki". Gdyby było inaczej to myślę, że moderzy przenieśliby się na silnik "dwójki" z uwagi choćby na o wiele ładniejszą grafikę.