Mod dodający postacie do trybu swobodnej jazdy

Czy istnieje taki mod? Chodzi mi o takie "neutralne" postacie typu Ralph, Vincenzo (ten od broni?) czy Pauli w swoim mieszkaniu. Żeby czasami z kimś pogadać. Sam nie znam się na moddingu a jeśli jest to możliwe, to mam gorącą prośbę do Was. Kto się na tym zna to w chwili wolnego czasu pomyślcie nad takim modem.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
Odpalasz BSV6, DC||ED lub MafiaWorldEditor, wszystkie programy znajdziesz w downloadzie MafiaTown. MWE jest do tego najlepszy. Możesz również dodawać dialogi, wyposażenie itd.
Więcej na ten temat znajdziesz tutaj :

dodawanie-postaci-i-tworzenie-skryptow-t637.html
muore il bandito, la mafia vive
No, od biedy to chyba jeszcze można Ci polecić LH 1932 mod. Co prawda nie jest to 100% swobodna jazda, ale zawsze coś ;-)
A jest jakiś mały poradnik do samego Mafia Editor? Kompletnie się w tym nie łapię. Istnieje jakieś ryzyko uszkodzenia plików podczas korzystania z tego programu?
Tak, bardzo nikłe ryzyko istnieje, więc polecam robić kopie zapasowe plików. ;-)
W readme do ME znalazłem coś takiego:

W - Move Forward
S - Move Backward
A - Move Left
D - Move Right
Q - Move Down
E - Move Up

Delete - Deletes currently selected object

Ctrl S - Switch between Model and Object selection mode.
Ctrl E - Show settings dialog

Alt R - Reset Camera
Ctrl R - Reset Object (Sets object's rotation and scaling back to identity)

Ctrl 1 - Look Mode
Ctrl 2 - Select Mode
Ctrl 3 - Translation Mode
Ctrl 4 - Rotation Mode
Ctrl 5 - Scale Mode

Ctrl L - Show Log Window
Ctrl T - Show Tool Window
Ctrl P - Show Property Window

Ctrl M - Move selected object to camera position

Ctrl C - Clone currently selected object

Right Mouse Button - Switch to Select or Look mode
A jak wyświetlić obiekt? Np. warsztat Ralph'a za Barem Salleriego? Bo nie mogę do tego dojść :P