mafia world editor

witam,

Mógłby ktoś zrobić obszerny poradnik do map edita?
jedyny jaki widziałem to na YT czeski i przedstawiał jakąś tam jedna sprawę

Chce otworzyć sobie miasto, bramy, port [dostawić budynki], lotnisko, etc.
tu gdzieś na tym forum [chyba Dosia] wyczytałem jak usunąć kolizje, ale nie wiem jak dodać kolizje w szczególności w podlorzu

Zły dział, przenoszę - niv

czemu zły? nie moda szukam a poradnika

Temu zły, że w tym dziale się wstawia gotowe poradniki, a nie się ich szuka - niv

@down

Troche sie dziwie ze takowy tutek nie powstał, wiem ze wiele osób na tym forum m.in. Ty Mateo długo na mafi siedzicie i modujecie. Jakby po ang był w sieci jakiś tutek do tego mapedita to bym se poradził i gitary nie zawracał ale nima :[

Chociaż podstawowe rzeczy jak kolizje usuwanie\tworzenie, wstawianie\usuwanie elementów itp. na razie :p

Jakimś tam amatorem przeróbek nie jestem, swego czasu długo siedziałem przerabiając mapkę do GTA SA i coś tam z Z-modelera umiałem, teraz to już bym chyba nawet taczki bym nie zrobił :D

W sumie to czemu nie próbował ktoś mafi w silnik GTA SA wsadzić, łatwo się tam edytuje. Sam się dziwie ze tego chociaż nie spróbowałem :\ nie mam niestety już tyle wolnego czasu na taką zabawę. [Własnie odkryłem to gta-mafia-the-city-of-lost-heaven-t3597.html co nie zmienia faktu ze to nie San Andreas]
Coś tam kręcą na gta 4 może się doczekam ukończenia :) Chyba się nie doczekam :[ cisza tam na forum szkoda

Mam jeszcze jakiś taki LS3D sandbox ale w nim all tekstury czy modele wyglądają jak w podczerwieni, nie wiem co zrobić żeby to wyglądało normalnie

a tak na marginesie jeszcze to ten Twój RPG mod do mafi to wyjdzie kiedyś?
Jak kiedyś będę miał czas to może coś takiego pomyślę, czy to pisemnie czy w formie filmu. Nie obiecuję, że prędko, ale fakt nie ma czegoś takiego i każdy musiał sam się uczyć na zasadzie prób i błędów.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Też zacząłem niedawno modowanie (bardzo ograniczone, ale jednak). Bazowałem głównie na tym:
dodawanie-postaci-i-tworzenie-skryptow-t637.html
http://rubymafiamods.forums-free.com/ho ... al-t9.html
Zasada główna- potrzebujesz edytora i programu BScriptView. W obu programach pracujesz z plikami scene2 danej misji.
Już za pomocą tego, co napisałem, porobisz podstawowe rzeczy, takie jak zmienianie skryptów, skinów czy też rozmieszczenia pierdółek.
Na bardziej skomplikowanych rzeczach się nie znam, więc nie pomogę. Ale radzę zacząć od tego, i tak kupa czasu zejdzie zanim uda Ci się robić coś więcej ;)
I got used to it.
Ja chciałem robić modyfikacje za pomocą BScriptView, tyle że miałem masę .DLL, których rzekomo nie posiadałem, a nawet po ich wgraniu dalej mi nie działało i pokazywał się zupełnie inny błąd, także ten.
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...
Ja tak mam z edytorem, muszę używać wersji 2.9, bo inne nie chcą działać.
Viewera mam wersję 6, działa bez problemu.
I got used to it.
Ja nie chce skryptów puki co :] chce tylko dodać kolizje pod teren żeby autem pod mapę nie wpadać. Chyba ze ktoś wstawi do ściągnięcia freeride dzień i kraina dzień z zamontowana kolizja pod cala mapą :P
Znalazłem toturial na YT. Co prawda po czesku, ale sam się na nim uczyłem obsługi MWE. Masz tam podane jak dodawać/odejmować kolizje i jak przesuwać obiekty wraz z kolizjami.
„An eye for an eye makes the whole world blind.”
~Mahatma Gandhi
ok dzięki już go widziałem, pomęczę się i może naumiem :)
cron