Mafia otwieranie plików w max3d

Jest jakiś sposób albo plugin do maxa aby otworzyć w maxie całą mapę z mafii ?
Dobra to do rzeczy. Zajmuję się profesjonalnie grafiką 3D oraz jestem wielkim fanem gry mafia i filmów ojciec chrzestny. Wpadłem na pomysł stworzenia aplikacji która odzwierciedli Mafie w 100% ale na dzisiejsze standardy. W tym celu potrzebuję plików map z mafi aby zachować oryginalne wymiary. Pierwszy etapem było by stworzenie nowego Baru Salieri i budynków granicznych. Jeśli jest ktoś kto posiada wiedzę na temat wyciągnięcia plików z mafi do programów natywnych to proszę o kontakt. Bez oryginalnych plików nie mogę nic zrobić. :(

Podobnymi modyfikacjami zajmuje się niejaki "Rage Team" ale oni zajmują się konwersją GTA3 i GTAVC na silnik RAGE. To Dlaczego mafia nie mogła by przejść takowej metamorfozy ? Proszę wszystkich zapoznanych w temacie o kontakt.
Z tego co wiem, mapa Mafii jest posklejana z różnych obiektów, które potem trzeba wyciągnąć i posklejać (niejaki Cukier z tego co wiem zajmował się tym). To jak układanie puzzli, sam chciałem kiedyś przenieść te obiekty do Unity3D ale stanąłem na etapie konwertowania tych obiektów.
wiem jak to wygląda. Miałem kiedyś podobny edytor do gier GTA i tak samo wyglądało. mapa została zrobiona fragmentowo i to nic dziwnego. Potrzebowałbym własnie takich fragmentów, nie koniecznie spójnie ułożonych. tyle to się połapię. Mogą być w jakimkolwiek formacie. z tego co wiem to zmodeler potrafi wyciągać pliki. no ale nie bawiłem się nim :( A mapka potrzebna mi jest do uzystaknia proporcji. bez odpowiedniej proporcji i skali to nie ma się w ogóle za co brać./
Zmodeler ma możliwość exportu do 3ds. Modele wyciągniesz programem Mafia Data Xtractor. Tutaj moja pomoc się skończy - dalej nie mam pojęcia co należy wykonać. Jednak życzę powodzenia przy pracy i mam nadzieję że dotrwasz do końca.
jakoś udało mi się wyciągnąć pliki mapy. Fakt faktem są to same ulice, nie wiem dlaczego budynki nie ładują sie. ale lepsze to niż nic. Udało mi się również wyciągnąć Scenę Głównego Menu. już troszkę zacząłem grzebać i zobaczyłem coś co mnie zdziwiło. Otóż w głównym menu z lewej strony jest mała półka na której jest Puchar jakaś ramka, prawdopodobnie dyplom oraz na szafie wiszą gogle. Tu nasuwa mi się myśl czyżby to były usunięte opcje gry ? jakieś zawody czy coś ? Ktoś jest w stanie mi powiedzieć dlaczego te elementy tam są, skoro kamera w głównym menu tam nie sięga.

Poza tym Pytanie czy odnowić także i te elementy ?

Obrazek

Tu pod Kloszem był model Samochodzika.

Obrazek
To pozostałości po Racing mode, niedopracowanym na PC. Jest w wersji na PS2.
No i dzieki za pomoc. Mam przynajmniej na to podgląd.

Obrazek
O budynkach zapomnij ;-) jest to osobny plik w którym jest długa lista :
nazwa modelu budynku :arrow: gdzie ma stać :arrow: i jaką ma mieć wielkość.
Oczywiście możesz otworzyć dowolną misję. I powiedzmy w misji gdzie uciekamy przed gangsterami jest kilka ulic i kilka budynków. Niestety jest to tylko mała Italia . Całego miasta nie ma.

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
Witam!
Powiem tak, jest możliwość zrobienia całkowicie innego świata (miasta,+modele) lecz,
jest to ciężka i monotonna praca ze względu na to iż nie posiadamy (chodź raz już gdzieś taki widziałem ale nie mogę go nigdzie znaleźć) skrytpu do 3DS MAX'a który twórcy wykorzystali do stworzenia gry.

Ja mam utrudnione zadanie jako iż tworze modele w blenderze które muszę zaimportować
do 3DS MAX'a a następnie do ZModeler'a by je zapisać jako 4DS na koniec dodać je do gry edytorem świata.

Drogi oraz teren zostały stworzone oddzielnie co dodatkowo utrudnia modding.
Modele oraz ich umiejscowienie musimy dodać osobno w Mafia World Editor co jest kolejny pracochłonnym zajęciem.
Z tego co wiem nie ma możliwości edycji ruchu (aut, ludzi).

Wniosek do puki nie będzie Skryptu do 3DS MAX'a stworzenie nowego świata bądź nawet miasta
będzie bardzo trudne a prawie nie możliwe z tytułu miesięcy pracy.

A teraz pytanie..
Po edycji Scene.4ds oraz dodaniu jej z powrtoem do gry.. Mesh zniekształca się oraz traci Collision.
Macie może na to jakiś sposób, rozwiązanie?
akakowal napisał(a):
Drogi oraz teren zostały stworzone oddzielnie co dodatkowo utrudnia modding.

Drogi i teren stanowią jedność (scene.4ds ) budynki są osobno. Na upartego można byłoby zrobić miasto tylko w tym pliku... W moim projekcie (Vito and Joe Adventures ) w pierwszej misji -Sycylia miasto mam w jednym pliku..
akakowal napisał(a):
Z tego co wiem nie ma możliwości edycji ruchu (aut, ludzi).

Jest możliwość programem "CheckRE" lub "Che" ale jest to dość trudne :-/ raz bawiłem się z samolotem, ustawiłem współrzędne i przeleciał nad miastem w Freeride \:/

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
robertRobin88 napisał(a):
Drogi i teren stanowią jedność (scene.4ds ) budynki są osobno. Na upartego można byłoby zrobić miasto tylko w tym pliku... W moim projekcie (Vito and Joe Adventures ) w pierwszej misji -Sycylia miasto mam w jednym pliku..


Dokładnie to miałem na myśli ze budynki są oddzielnie tylko źle to sformułowałem. ;)
Ale w Mafia World Editor nie ma jak dodać np. Drogi, można to zrobić w pliku scene.4ds ale
po wrzuceniu tego z powrotem (edycji) wszystko się zniekształca i traci kolizje tak jak już wyżej pisałem.

robertRobin88 napisał(a):
Jest możliwość programem "CheckRE" lub "Che" ale jest to dość trudne :-/ raz bawiłem się z samolotem, ustawiłem współrzędne i przeleciał nad miastem w Freeride \:/


A to nie wiedziałem, dzięki za info.
cron