Imigrant
3
Mafia to gra której historia rozegrana jest na początku XX wieku więc wszelakie opcje ENB jakie ludzie przedstawiają na forach itp wg mnie nie są dobre. Dlaczego?
Ta gra ma klimat, jest szara ponura przedstawia nie raz życie w najgorszych zakamarkach miasta z lat 30-tych XX wieku a wszystkie setupy ENB jakie spotykam na necie wzbogacają grę o ferie kolorów, bloom oblewa wszystko i wszędzie, gra wręcz błyszczy...
Ja postanowiłem kolory stonować, zbliżyć troszkę do rzeczywistych odcieni, same ich tony zbalansować a nadając nowe efekty grafice z Mafii nie chciałem pożreć jej klimatu co skutecznie robią setupy ENB dostępne na necie.
To nie jest gra o pszczółkach i kwiatkach!
Brutalna rzeczywistość, "la familia", ludzkie wartości i ich brak, krew, śmierć... a każdy netowy ENB jaki widziałem robi z Mafii cyrkowy pokaz.
Zachęcam do testów.
Ewentualne sugestie mile widziane, śmiało modyfikujcie moj setup by doszlifować jego niedoskonałośći.
SCREENSHOTY
DLA OSÓB KTÓRE NIE WIEDZĄ!
Owe linijki wklejamy do enbseries.ini który znajduje się w katalogu z grą.
OCZYWIŚCIE MUSICIE POSIADAĆ MODA ENB
Skąd pobrać? ENB do Gry Burnout Paradise współpracuje z Mafią np.
Ta gra ma klimat, jest szara ponura przedstawia nie raz życie w najgorszych zakamarkach miasta z lat 30-tych XX wieku a wszystkie setupy ENB jakie spotykam na necie wzbogacają grę o ferie kolorów, bloom oblewa wszystko i wszędzie, gra wręcz błyszczy...
Ja postanowiłem kolory stonować, zbliżyć troszkę do rzeczywistych odcieni, same ich tony zbalansować a nadając nowe efekty grafice z Mafii nie chciałem pożreć jej klimatu co skutecznie robią setupy ENB dostępne na necie.
To nie jest gra o pszczółkach i kwiatkach!
Brutalna rzeczywistość, "la familia", ludzkie wartości i ich brak, krew, śmierć... a każdy netowy ENB jaki widziałem robi z Mafii cyrkowy pokaz.
Zachęcam do testów.
Ewentualne sugestie mile widziane, śmiało modyfikujcie moj setup by doszlifować jego niedoskonałośći.
SCREENSHOTY
DLA OSÓB KTÓRE NIE WIEDZĄ!
Owe linijki wklejamy do enbseries.ini który znajduje się w katalogu z grą.
OCZYWIŚCIE MUSICIE POSIADAĆ MODA ENB
Skąd pobrać? ENB do Gry Burnout Paradise współpracuje z Mafią np.
[PROXY]
EnableProxyLibrary=0
InitProxyFunctions=1
ProxyLibrary=
[GLOBAL]
UseEffect=1
AlternativeDepth=1
AllowAntialias=1
BugFixMode=1
SkipShaderOptimization=0
QuadVertexBuffer=0
EnableShaders_3_0=1
AdditionalConfigFile=enbseries2.ini
UseMRTRendering=0
[EFFECT]
EnableBloom=1
EnableOcclusion=1
EnableReflection=1
EnableMotionBlur=1
EnableWater=1
EnableShadow=0
DepthBias=0
EnableDepthOfField=0
[INPUT]
KeyUseEffect=123
KeyBloom=120
KeyOcclusion=121
KeyReflection=122
KeyCombination=16
KeyShadow=119
KeyWater=118
KeyScreenshot=44
KeyShowFPS=106
[REFLECTION]
ReflectionPower=15
ChromePower=10
UseCurrentFrameReflection=1
ReflectionQuality=1
ReflectionSourceSpecular=50
ReflectionSourceTFactor=50
UseAdditiveReflection=1
ReflectionDepthBias=0
UseLowResReflection=0
ReflectionSinglePass=1
UseEnvBump=1
EnvBumpAmount=50
EnvBumpOffset=50
ReflectionFlip=0
[BLOOM]
BloomPowerDay=18
BloomFadeTime=700
BloomConstantDay=0
BloomQuality=0
BloomScreenLevelDay=40
BloomCurveDay=5
BloomPowerNight=40
BloomConstantNight=0
BloomCurveNight=5
BloomScreenLevelNight=15
BloomAdaptationScreenLevel=60
BloomAdaptationMultiplier=10
BloomAllowOversaturation=1
BloomMaxLimit=50
[SSAO]
UseFilter=1
OcclusionQuality=1
FilterQuality=1
DarkeningLevel=50
BrighteningLevel=25
IlluminationLevel=30
AdditiveIlluminationLevel=30
UseAmbientOcclusion=1
UseIndirectLightning=1
UseIndirectLighting=1
FadeDistance=40
UseForAlphaTest=1
UseForAlphaBlend=1
UseNoiseRandomization=1
[COLORCORRECTION]
DarkeningAmountDay=40
ScreenLevelDay=25
ScreenLevelNight=15
DarkeningAmountNight=5
GammaCurveDay=-6
GammaCurveNight=3
ColorSaturationDay=2
ColorSaturationNight=2
UsePaletteTexture=0
[PLUGIN]
WeatherMod=1
[WATER]
UseWaterDeep=1
WaterDeepness=40
WaterQuality=3
[SHADOW]
ShadowFadeStart=40
ShadowFadeEnd=80
ShadowAmountDay=60
ShadowAmountNight=30
ShadowScreenLevelDay=60
ShadowScreenLevelNight=20
ShadowQuality=1
UseShadowFilter=0
FilterQuality=1
ShadowBlurRange=30
[ENGINE]
ForceAnisotropicFiltering=0
MaxAnisotropy=16
ForceDisplayRefreshRate=0
DisplayRefreshRateHz=60
ForceDisplaySize=0
DisplayWidth=800
DisplayHeight=600
[MOTIONBLUR]
MotionBlurQuality=0
MotionBlurVelocity=0
MotionBlurRotation=0
[PERPIXELLIGHTING]
SpecularColorMin=0
SpecularColorMax=100
SpecularColorMultiplier=100
SpecularGlossinessMin=0
SpecularGlossinessMax=100
SpecularGlossinessMultiplier=100
[DEPTHOFFIELD]
DOFQuality=0
DOFNumberOfPasses=0
DOFFocusRange=0
DOFBlurinessRange=0
DOFFadeTime=0
DOFFiltered=0
EnableProxyLibrary=0
InitProxyFunctions=1
ProxyLibrary=
[GLOBAL]
UseEffect=1
AlternativeDepth=1
AllowAntialias=1
BugFixMode=1
SkipShaderOptimization=0
QuadVertexBuffer=0
EnableShaders_3_0=1
AdditionalConfigFile=enbseries2.ini
UseMRTRendering=0
[EFFECT]
EnableBloom=1
EnableOcclusion=1
EnableReflection=1
EnableMotionBlur=1
EnableWater=1
EnableShadow=0
DepthBias=0
EnableDepthOfField=0
[INPUT]
KeyUseEffect=123
KeyBloom=120
KeyOcclusion=121
KeyReflection=122
KeyCombination=16
KeyShadow=119
KeyWater=118
KeyScreenshot=44
KeyShowFPS=106
[REFLECTION]
ReflectionPower=15
ChromePower=10
UseCurrentFrameReflection=1
ReflectionQuality=1
ReflectionSourceSpecular=50
ReflectionSourceTFactor=50
UseAdditiveReflection=1
ReflectionDepthBias=0
UseLowResReflection=0
ReflectionSinglePass=1
UseEnvBump=1
EnvBumpAmount=50
EnvBumpOffset=50
ReflectionFlip=0
[BLOOM]
BloomPowerDay=18
BloomFadeTime=700
BloomConstantDay=0
BloomQuality=0
BloomScreenLevelDay=40
BloomCurveDay=5
BloomPowerNight=40
BloomConstantNight=0
BloomCurveNight=5
BloomScreenLevelNight=15
BloomAdaptationScreenLevel=60
BloomAdaptationMultiplier=10
BloomAllowOversaturation=1
BloomMaxLimit=50
[SSAO]
UseFilter=1
OcclusionQuality=1
FilterQuality=1
DarkeningLevel=50
BrighteningLevel=25
IlluminationLevel=30
AdditiveIlluminationLevel=30
UseAmbientOcclusion=1
UseIndirectLightning=1
UseIndirectLighting=1
FadeDistance=40
UseForAlphaTest=1
UseForAlphaBlend=1
UseNoiseRandomization=1
[COLORCORRECTION]
DarkeningAmountDay=40
ScreenLevelDay=25
ScreenLevelNight=15
DarkeningAmountNight=5
GammaCurveDay=-6
GammaCurveNight=3
ColorSaturationDay=2
ColorSaturationNight=2
UsePaletteTexture=0
[PLUGIN]
WeatherMod=1
[WATER]
UseWaterDeep=1
WaterDeepness=40
WaterQuality=3
[SHADOW]
ShadowFadeStart=40
ShadowFadeEnd=80
ShadowAmountDay=60
ShadowAmountNight=30
ShadowScreenLevelDay=60
ShadowScreenLevelNight=20
ShadowQuality=1
UseShadowFilter=0
FilterQuality=1
ShadowBlurRange=30
[ENGINE]
ForceAnisotropicFiltering=0
MaxAnisotropy=16
ForceDisplayRefreshRate=0
DisplayRefreshRateHz=60
ForceDisplaySize=0
DisplayWidth=800
DisplayHeight=600
[MOTIONBLUR]
MotionBlurQuality=0
MotionBlurVelocity=0
MotionBlurRotation=0
[PERPIXELLIGHTING]
SpecularColorMin=0
SpecularColorMax=100
SpecularColorMultiplier=100
SpecularGlossinessMin=0
SpecularGlossinessMax=100
SpecularGlossinessMultiplier=100
[DEPTHOFFIELD]
DOFQuality=0
DOFNumberOfPasses=0
DOFFocusRange=0
DOFBlurinessRange=0
DOFFadeTime=0
DOFFiltered=0