Od paru dni miałem w zamierzeniach stworzenie modyfikacji zamieniającej prototypowe auta w Mafii na te bezpośrednio kojarzone z polską motoryzacją.
Dlaczego prototypy? Nie kolidują z autami jeżdżącymi po mieście, dzięki czemu nic podczas właściwej gry (a nie zabawy) nie byłoby nam w stanie zepsuć klimatu.
Modyfikacja miała być kompletna. Miały zostać zmienione modele aut, ich nazwy (w grze jak i w menu), osiągi w autoencyklopedii, parametry techniczne, miniaturki oraz dźwięki silnika nawiązujące do pierwowzorów.
Niestety podczas tworzenia natknąłem się na wiele przeciwności z którymi nie mogłem sobie sam poradzić - Odpowiednie ustawienie osiągów i sterowania aut w RHAM, odnalezienie miniaturek (których ku mojemu zdziwieniu nie było (przynajmniej w formacie obrazu) w folderze maps) oraz kolidowanie się niektórych dźwięków w prototypach.
Autami jakie miały się ukazać w gotowej modyfikacji miałby być te najpopularniejsze (mały Fiat, duży Fiat, Polonez, Syrenka, Warszawa, Mikrus itp.)
Obrobić zdążyłem jedynie dwa z nich. Jeżeli byłby ktoś zainteresowany posłuchać ich dźwięków czy też je pobrać, zapraszam do dwóch poniższych filmów:
Modyfikowanie jakiejkolwiek gry wymaga troszkę oleju w głowie, ja się zaś wybrałem z motyką na słońce.
Co do samych dźwięków, nie jest to szczyt moich umiejętności, ale postanowiłem tutaj się tym podzielić, gdyby ktoś miał ochotę pojeździć sobie taką Syrenką czy Fiatem w Mafii będzie to mógł uczynić z dużo lepszym efektem dzięki powyższym modyfikacjom dźwiękowym.
Dlaczego prototypy? Nie kolidują z autami jeżdżącymi po mieście, dzięki czemu nic podczas właściwej gry (a nie zabawy) nie byłoby nam w stanie zepsuć klimatu.
Modyfikacja miała być kompletna. Miały zostać zmienione modele aut, ich nazwy (w grze jak i w menu), osiągi w autoencyklopedii, parametry techniczne, miniaturki oraz dźwięki silnika nawiązujące do pierwowzorów.
Niestety podczas tworzenia natknąłem się na wiele przeciwności z którymi nie mogłem sobie sam poradzić - Odpowiednie ustawienie osiągów i sterowania aut w RHAM, odnalezienie miniaturek (których ku mojemu zdziwieniu nie było (przynajmniej w formacie obrazu) w folderze maps) oraz kolidowanie się niektórych dźwięków w prototypach.
Autami jakie miały się ukazać w gotowej modyfikacji miałby być te najpopularniejsze (mały Fiat, duży Fiat, Polonez, Syrenka, Warszawa, Mikrus itp.)
Obrobić zdążyłem jedynie dwa z nich. Jeżeli byłby ktoś zainteresowany posłuchać ich dźwięków czy też je pobrać, zapraszam do dwóch poniższych filmów:
Modyfikowanie jakiejkolwiek gry wymaga troszkę oleju w głowie, ja się zaś wybrałem z motyką na słońce.
Co do samych dźwięków, nie jest to szczyt moich umiejętności, ale postanowiłem tutaj się tym podzielić, gdyby ktoś miał ochotę pojeździć sobie taką Syrenką czy Fiatem w Mafii będzie to mógł uczynić z dużo lepszym efektem dzięki powyższym modyfikacjom dźwiękowym.