Regulamin działu
Jeśli jesteś nieco zagubiony, zajrzyj do tematu "Od czego zacząć - przewodnik po serwisie".

łelkam .

Witam was wszystkich.
to, ze mój nick brzmi `barbie flavour` [z ang. zapach barbie] nie oznacza, że jestem pusta i głupia.
14 lat.
w mafię gram od roku, narazie idzie mi słabo, ale mam nadzieję , że uda mi się przejść .
akttualnie stoję na `dziwka - na dachach `
I want You for Salieri's army !
Witam
Jak będzie jakiś problem z przejściem gry to pytaj, no i mamy nadzieje że zasiedzisz się na forum
zasiedzę.
na 100 % .
ps.
macie jakiś fajny sposób [i łatwy ! ] na przejście tych dachów?
(chodzi mi o planszę `dziwka`)
I want You for Salieri's army !
Witaj ;-)
Witaj Barbie, miło Cię poznać. Kolejna dziewczyna... Ciekawe, czy odnajdziesz się wśród nas? ;-)
Witaj i zagrzej sobie u nas miejsce ;-)
Siema :-P
Obrazek
Witaj na MT, kolejna dziewczyna wśród nas to miłe. A o misję zapytaj w odpowiednim dziale i temacie, lub po prostu stwórz temat w którym poprosisz o pomoc.
Obrazek
Cześć! Jestem bardzo miło zaskoczony, że nasza piękniejsza część również lubi grać w Mafię. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na długo ;)
Witam.
muore il bandito, la mafia vive
Siemanko ;)
Obrazek
Z wczorajszej rozmowy na shoutboxie zrobiłaś na mnie pozytywne pierwsze wrażenie tak dalej ;)
Topic
Witaj i bądź z nami do premiery Mafii II i o 5 lat dłużej ;)
"To ciach babkę w piach... A teściową w klatkę piersiową."
Kevin, Rnaki, nivener, Hanys, Jurass, Mnich, Adam Sz, Grisha , Gangster witam was wszystkich ; D

Rnaki napisał(a):
Ciekawe, czy odnajdziesz się wśród nas?

postaram się ;D
Hanys napisał(a):
Z wczorajszej rozmowy na shoutboxie zrobiłaś na mnie pozytywne pierwsze wrażenie tak dalej ;)

dziękuję < 3 .




po pierwszym dniu spędzonym tutaj odnoszę wrażenie, że to forum jest naprawdę udane i tu wszyscy są jak rodzina.
już was kocham < 3
I want You for Salieri's army !
Witaj na MT. Miło, że coraz więcej nas (kobiet) na forum ;-)
Obrazek
Hejka.