Jak zablokować/wyłączyć eksplozję pojazdów?

Nie jestem pewien czy to odpowiedni dział, wiec jak by co to przenieście, ale w sumie dotyczy modyfikacji więc chyba może być. A chodzi mi o to, czy da się jakoś wyłączyć lub zablokować wybuchanie samochodów? I nie mam na myśli niezniszczalności, bo chcę żeby auto dało się maksymalnie zniszczyć do takiego momentu gdy zazwyczaj już się kopci na czarno, ale żeby jednak nie wybuchało i najlepiej też nie kopciło. Potrzebuje tego do filmu ;-) Jak by ktoś mógł pomóc to będę wdzięczny.
Obrazek
Obrazek
Wystarczy trainer ten bodajże z 19 funkcjami. Jedynym wymogiem jest mafia w wersji 1.0. Można tam włączyć takie cuś, że model się niszczy, ale nie dymi, anie nie traci mocy. Można sobie np. 20 razy skakać z urwiska ;-) Samochód się rozwala, ale nie psuje.
Obrazek
No niestety ten trainer u mnie nie działa...
Obrazek
Obrazek
No to spróbuj pobrać program RHAM 3.0 i edytuj 12. pozycję - résistance aux chocs (ja mam francuską wersję z Bar Mafieuso). Jeżeli wsadzisz wartość 1000, będzie miał wytrzymałość Black Metala ;-)
Obrazek
Nie wiem, czy przy okazji auto przestanie się wgniatać ;-)
No właśnie nie chodzi mi o podniesienie wytrzymałości, bo efekt końcowy będzie taki sam, że auto wybuchnie przy dużych zniszczeniach, tyle że trudniej będzie je tak zniszczyć. A ja właśnie chciałbym aby tak mocno zdezelowane auto nie wybuchało.
Obrazek
Obrazek
w MafiaCon pokombinuj.
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
Też już próbowałem, ale tam można tylko włączyć pełną niezniszczalność.
Choć jest tam też takie polecenie: "carsethealth" przy którym jest napisane - "sets vehicle's engine health" jednak po jego wpisaniu auto zaczyna dymić i po chwili wybucha.

Edit: Pokombinowałem z tym carsethealth i udało mi się, wpisałem wartości -1 1000 i można teraz rozwalać auto do woli.
Więc temat chyba już można zamknąć.
Obrazek
Obrazek
cron