[Skrypty] Jak dodać patrolujących przeciwników do misji?

Witam,

ostatnio używam narzędzi Mafia World Editor v0.4.0, DCED2 i BSV6 by modyfikować jedną z misji w Mafia: The City of Lost Heaven - a mianowicie misję 18 "Just for Relaxation".

Chciałbym dodać kilku patrolujących przeciwników na terenie portu.

Z misji "Dziwka" dowiedziałem się, jak sprawić by wróg patrolował dany obszar, jednak nie wiem gdzie znaleźć ID waypointów. Obok komend enemy_move znajdują się liczby.

Obrazek

Wie ktoś może gdzie je mogę znaleźć?

Z góry dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam

Jakub
Z tego co pamiętam waypointy były w programie „road.bin editor” i tam pamiętam że była zakładka „lista waypointów”
Trzeba umieć zachować pewnego rodzaju równowagę, tak równowaga to dobre słowo.
IgorPrałat napisał(a):
Z tego co pamiętam waypointy były w programie „road.bin editor” i tam pamiętam że była zakładka „lista waypointów”


Z tego co wiem, to program Road.bin editor jest tylko do edycji waypointów pojazdów.

Program Check.bin jest do edycji waypointów pieszych, ale nie umiem w nim znaleźć numerów ID waypointów użytych w konkretnej misji.

Można wygenerować w tym programie podgląd waypointów na mapie 2D oraz w grze i ich koordynaty.

Obrazek

EDIT: Problem rozwiązany. Zedytowałem skrypt jednego ze strażników w misji 18 "Just For Relaxation" i chodzi on teraz od jednego waypointu do drugiego na okrągło. Wygląda na to, że AI używa tylko waypointów, których numer ID jest ustalony jako konkretna liczba. Można to sprawdzić edytorem Check.bin.