Użytkownik Roku 2011 i 2012
1511
Witam! Dziś chciałbym przedstawić Wam Ulver'a Airstream "Hot Rod" produkcji własnej.
Zacznę od zmian w nadwoziu. To, co najbardziej rzuca się w oczy to obniżony dach. Niestety, po tej modyfikacji w samochodzie nie mogą siedzieć osoby o wzroście większym niż 150cm.
(kliknij aby powiększyć)
Świetnym dodatkiem są też nowe odstające od karoserii progi i zlikwidowane (w mniejszym lub w większym stopniu) błotniki.
(kliknij aby powiększyć)
Po mimo takiego "tjuningu" auto zachowuje idealną symetrię.
Teraz czas na zmiany mechaniczne. Układ wydechowy został uznany za niepotrzebnie tłumiąc piękny ryk silnika i usunięty. Dodano też barwnik do paliwa, aby samochód dymił bardziej na czarno. Tuningowi poddano także silnik. W tym momencie do dyzpozycji mamy 14 dzikich i nieokiełznanych koni mechanicznych.
Myślę, że opowiedziałem krótko większość reform, przez które przeszedł ten samochód. Zapraszam wszystkich do komentowania ;)
Zacznę od zmian w nadwoziu. To, co najbardziej rzuca się w oczy to obniżony dach. Niestety, po tej modyfikacji w samochodzie nie mogą siedzieć osoby o wzroście większym niż 150cm.
(kliknij aby powiększyć)
Świetnym dodatkiem są też nowe odstające od karoserii progi i zlikwidowane (w mniejszym lub w większym stopniu) błotniki.
(kliknij aby powiększyć)
Po mimo takiego "tjuningu" auto zachowuje idealną symetrię.
Teraz czas na zmiany mechaniczne. Układ wydechowy został uznany za niepotrzebnie tłumiąc piękny ryk silnika i usunięty. Dodano też barwnik do paliwa, aby samochód dymił bardziej na czarno. Tuningowi poddano także silnik. W tym momencie do dyzpozycji mamy 14 dzikich i nieokiełznanych koni mechanicznych.
Myślę, że opowiedziałem krótko większość reform, przez które przeszedł ten samochód. Zapraszam wszystkich do komentowania ;)