Garaż Morelo

Czy jest możliwość zrobienia wjazdu do tego garażu,aby można było otwierać drzwi bo widzę, że w środku nie jest pusty :mrgreen: ?

Obrazek

Obrazek
Jest pusty. Niczego tam nie ma.
Salieri Cię dorwie
pewny jesteś ? bo jakieś wnętrze tam widać :mrgreen:
Wydaje ci się, jest tam może kawałek jakiejś ściany ale wątpie pewnie nic tam już nie ma.
W środku garażu widać jakąś ścianę i podłoże i nic więcej.
Światem nie rządzą prawa spisane na papierze,światem rządzą ludzie .
Ten garaż to zwykłe pomieszczenie, w misji "Impreza koktajlowa" jest tam samochód (Falconer) do ukradnięcia. Za to poprzez np. Mafia Con (chyba, nie znam się, więc nie próbowałem, tylko spekuluję ;-) )można wstawić sobie tam jakiś samochód na "czarną godzinę". :-)
w czarną godzinę zawsze można zakosić jakiegoś rzęcha na ulicy :mrgreen:
Co Ty, człowieku, w "czarną godzinkę" trzeba szybki wóz! :->

Robię tylko jeden edit
Co ten i powyższy post ma wspólnego z tematem? Obaj ostrzeżenie ustne, następnym razem warn //dosia92
mashh napisał(a):
Czy jest możliwość zrobienia wjazdu do tego garażu,

Oczywiście że da się tam zrobić dostęp, ale nie jestem zbyt biegły w skryptach (znaczy nie potrafię dodawać drzwi) i tego typu podobnych rzeczach więc nie pomogę. Mam jeszcze pytanie, bo nie bawiłem się dawno MafiaCon-em, czy jest tam na tej podłodze tego garażu kolizja czy się spada w dół? Pytam bo nie mam ani Mafii, ani rzecz jasna MafiaCon-a
jest kolizja na podłodze bo to cała płyta jakby to powiedzieć ta podwórkowa jest jedną częścią... hmmm czy jest możliwość? w edytorze kliknij na drzwi i wpisz wysokość inna tak żeby były nie widoczne najlepiej pod mape. potem sprawdź czy jest tam kolizja jak tak to usuń i będzie garaż :) a jak nie zrobisz to czekaj na polish moda to tam będzie dostępne i myślę też że się będą otwierać. ;-)

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I