Fiat 125p (model)

Hej ;-)
Dawno mnie tu nie było.
Parę miesięcy temu miałem wenę i skleciłem coś takiego:
Obrazek

Warto byłoby go chyba dokończyć - ktoś byłby w ogóle zainteresowany takim modelem w grze? Od razu mówię, że konwersji się nie tykam, bo ani nie mam Mafii, ani nie pamiętam dokładnie co i jak, więc przekazałbym to zadanie osobie zainteresowanej :))

Pozdrawiam
Zdzisek
Obrazek
Ładny Fiat :)) Trzymam kciuki żeby wyszedł :-D
To ty?

http://www.cbskut.vgh.pl/forum/viewthre ... ead_id=543
"Czego mam oczekiwać? Hades moim domem. W ciemności uścielę sobie łoże."
(Hi.17:13)
No przyznam ,że model zrobiony zaje!

Życzę powodzenie w poszukiwaniach :D

Ja niestety nie znam się na modowaniu :-P
Radio Wolny YT!!!

Działamy o każdej porze dnia i z każdą częstotliwością!!!! http://www.youtube.com/user/RadioWolnyYT
Świetny, powodzenia :D
Bardzo fajny model, jeśli wszystko dobrze pójdzie to kolejne autko trafi do garażu ;)
Obrazek
W sygnaturce nie ma żadnych ukrytych spiskowych teorii na temat forum lub osób z nim powiązanych...
Ekstra modelujesz! Auto jest genialne.

Niestety ja się na tym nie znam więc sorki ale tego nie zrobię.
Obrazek
Świat, gdzie istnieją tylko zwycięzcy, gdzie panuje pokój. Świat wypełniony jedynie miłością. Chcę dać początek światu, zawierającemu jedynie te pojęcia.
Madara Uchiha
Naszła mnie trochu wena :P
Efekt dwóch dni modelowania, w stosunku do poprzednich screenów.
Planuję zmieścić się w 60 tys. poly (aktualnie jest 51 tys.).
Do dokończenia przede wszystkim:
-przednie zawieszenie i układ kierowniczy
-deska rozdzielcza, detale wnętrza, tekstury
-pozostałe detale na zewnątrz, w bagażniku, jakieś kabelki w silniku itp. :P
-no i konwersja, ale tym zajmę się chyba osobiście

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Tak to ja ;-) Jeśli chodzi o tamtego fiata, to był to konwert modelu autorstwa Wichura z gta vc.
Obrazek
A planujesz zrobić jakieś młodsze wersje tego Fiata? Np. FSO 125P z tymi już normalnymi zegarami lub coś w tym stylu ;)
Obrazek