Edycja samochodów - łopatoligiczne tłumaczenie.

Cześć. Wytłumaczcie mi, proszę, jak edytować parametry pojazdu. Coś trzeba wypakować, ale co konkretnie?
Mam: mafiadataxtractor i mafia car value editor. Te programy wystarczą? Chcę edytować masę i prędkość, tak żeby miażdżyć inne pojazdy.
Osobiście nie znam się na zmianie parametrów pojazdów ale słyszałem że lepszy jest RHAM 3.0
Link: http://www.mediafire.com/?cvbcv093rex
Powodzenia przy edytowaniu.
Dzięki, faktycznie jest trochę lepszy. Wiem już co wypakować i co otworzyć w edytorze, ale mam problem ze zmianami. Chciałem żeby Black Metal 4wd był szybszy i cięższy to zmieniłem wagę i moc i nie mogę go rozpędzić ponad 30km/h. Które wartości jeszcze edytować żeby zrobić z niego prawdziwy postach szos?
witam. pobrałem sobie program rham 3.0 do mafii i próbowałem się bawić w zmianę ustawień no ale... w ogóle mi to nie wychodzi, samochód raczej nie porusza się dynamiczniej a przy zmianie biegów wchodzi na max obroty i tak trzyma do puszczenia i ponownego wciśnięcia gazu. bawił się ktoś może zmianą parametrów? może ktoś chociaż mniej więcej wytłumaczy co do czego :) pozdro
najlepszy sposób to porównywanie z Hot rodem czy czymś co jeździ szybciej bo co z tego że będzie miał 3 sec. od 0-100km/h jak nie będzie się trzymał drogi lub hamowanie zajmie mu drugie tyle co przejechał. Po prostu porównywaj z szybszymi autkami. niektóre parametry się nie zmieniają( powiedzmy że auto ściąga na prawo czy lewo.) wiec tego nie ruszaj bo zero z jazdy będziesz miał . i rób kopie plików przed zmianami.

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
aha, no spróbuje jutro się tym pobawić, a z tego co widzę w tych tabelkach bedzie to dłuuuga zabawa (moc, czynnik prędkości biegu, czrwona lińja obr, maksymalne obr, moc bandy itd..) :) no ale jak już doję co i jak samemu będzie większa satysfakcja hehe :)