Deszcz we FR

Witam. Mam takie pytanie. Czy da się jakoś zrobić, żeby w trybie Freeride padał deszcz (tak jak w niektórych misjach) ?
Ostatnią rzeczą, jaką facet chce oglądać na koniec dnia, jest żona - Al Bundy
Oczywiście ze się da :)
Nie napisze ci dokłądnie bo to kupa roboty :D
Więc tak otwierasz jakąś misje z deszczem (np. 09 - Wycieczka na wieś)
W MWE patrzysz na model backdropu. Kopiujesz i podmieniasz w FR. Tym sposobem masz zachmurzone niebo.

Następnie otwierasz scene2.bin w DCED i szukasz skryptu odpowiadającego za włączenie deszczowej pogody. Wpisujesz go we FR. Tym sposobem ludzie noszą parasolki i pada z nieba deszcz.

Potem musisz pobawić się światłami (Lights) i poustawiać takie same jak w misji 09.

Do tego możesz zmienić model Toma na jakiś w płaszczu i gitara :)

Edit: Albo czekaj zaraz zrobię to za ciebie :P

Edit2: Albo jednak nie :D Jak zobaczyłem ile tego to mi się odechciało :)
Ale żeby ułatwić sobie sprawę skopiuj scene2.bin z freeridenoc do freeride.
Będziesz miał włączone latarnie od razu i włączoną misje w nocy (zapalone światła samochodów)
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
Dobrze, Cukier, może jeszcze dzisiaj sprawdzę. Ale jeszcze nie zamykać. Zamknij wtedy, jak powiem, że działa.
Ostatnią rzeczą, jaką facet chce oglądać na koniec dnia, jest żona - Al Bundy
Cukier napisał(a):
Edit2: Albo jednak nie :D Jak zobaczyłem ile tego to mi się odechciało :)
Ale żeby ułatwić sobie sprawę skopiuj scene2.bin z freeridenoc do freeride.
Będziesz miał włączone latarnie od razu i włączoną misje w nocy (zapalone światła samochodów)

tak jak napisał cukier chyba że chcesz by padał w dzień? to tylko tło zmienić by było zachmurzone... i dodać skrypt do scene2.

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
Zdecydowałem się jednak wstać deszcz w tryb FREERIDENOC, wkleiłem ten oto skrypt:

Kod:
//nahodny

dim_flt 1
dim_frm 1
FindFrame 0, "mesto_dest"

label 10
 rnd 0, 41                 
  let flt[0] = flt[0] * 500
  let flt[0] = flt[0] + 5000
  wait flt[0]
  soundfade 0, 700, 1, 0.6
 rnd 0, 17                 
  let flt[0] = flt[0] * 800
  let flt[0] = flt[0] + 2000
  wait flt[0]
  soundfade 0, 1000, 0.6, 1
goto 10
end


Włączam Freeridenoc i... nic. Wytłumacz mi to jeszcze raz, tylko prościej, bo chyba wszystkiego nie zrozumiałem.
Ostatnią rzeczą, jaką facet chce oglądać na koniec dnia, jest żona - Al Bundy
1. Jesteś pewny że to ten skrypt ?
2. Otwórz scene2.bin i zobacz czy skrypt się poprawnie zapisał.
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
wklej ten: w "GameInitStart" ja tak mam :

weather_setparam ON, 1
weather_setparam SPEED, 60
weather_setparam LEN, 0.9
weather_setparam WIDTH, 0.02
weather_setparam MAX_DIST, 20
weather_setparam MAX_HEIGHT, 12
weather_setparam MAX_CNT, 7500
weather_setparam DIR_X, 0
weather_setparam DIR_Y, -0.98


a potem możesz zmieniać gęstość szybkość deszczu itp.

Vito & Joe's Adventures -Mod for Mafia I
Ok, spróbuję
Ostatnią rzeczą, jaką facet chce oglądać na koniec dnia, jest żona - Al Bundy
Żeby nie zakładać nowego topicu.
Zna ktoś może nazwę tekstury deszczu ? Chodzi mi o teksturę kropli wody.
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
robertRobin88, dzięki, działa, dopiero teraz sprawdziłem. Można już zamknąć temat.
Ostatnią rzeczą, jaką facet chce oglądać na koniec dnia, jest żona - Al Bundy
cron