Skoro używasz BSV,to fajna by była jakaś napierdzielanka bejsbolami np Salieri vs Morello.A co do terenów pozamiejskich,to fajnie by było zobaczyć traktor,który pojawia się w niektórych modach.Jego model jest pogrzebany gdzieś z innymi modelami.Wystarczy znaleźć
„An eye for an eye makes the whole world blind.” ~Mahatma Gandhi
Zapewne nazywają się tak samo jak mapy bitowe im odpowiadające.Jedyny sposób,żeby to znaleźć,to Mafia Data Xtractor.Wyszukaj tekstury,to ze znalezieniem odpowiadających im modeli nie będziesz mieć problemów.
„An eye for an eye makes the whole world blind.” ~Mahatma Gandhi
Nie koniecznie, w 90% przypadków nazywają się inaczej, szczególnie kiedy model korzysta z kilku tekstur. Ale co to za problem, przecież wystarczy w edytorze kliknąć na jakiś obiekt, i już widzimy jaki ma model. Ew. mógłbym podać kilka modeli, które mogą się przydać.
Moi drodzy, po co się za przeproszeniem pieprzyć, jak można spokojnie sobie sprawdzić każdy model, tak jak tutaj:
rozszerzenie .i3d to, to samo co .4ds
A jak nie to poniżej daję wam kilka modeli, które mogą się przydać:
snopek siana - baliksena.4ds drewniany znak skrętu w lewo - cedzat.4ds w prawo - cedzat2.4ds stodoła 1 - chajda01.4ds stodoła 2 - chajda02.4ds stodoła 3 - chajda03.4ds stodoła 4 - chajda04.4ds stodoła 5 - chajda05.4ds daszek, taki np. żeby pod nim coś magazynować - lodenicka.4ds płot biały, taki wiejski - plot.4ds inny płot - plutek.4ds inne płot porośnięty suchą trawą - plutek03.4ds pranie 1 - pradlo01.4ds pranie 2 - pradlo02.4ds worki np. z mąką albo piaskiem - pytle01.4ds drzewo 1 - s_barevny.4ds drzewo czerwone - s_cerveny.4ds choinka - s_jalovec.4ds krzaki 1 - s_k_barevny.4ds las - s_k_smrk.4ds krzaki 2 - s_k_velky.4ds las 2 - s_k_zluty.4ds krzaczek - s_ker.4ds żółte drzewo - s_oranz.4ds żółte drzewo 2 - s_oranz1.4ds choinka na wys. pniu - s_smrk1.4ds choinka na wys. pniu 2 - s_smrk2.4ds normalne drzewo - s_velky.4ds żółte drzewo - s_zluty.4ds słup telegraficzny - telsloup.4ds drzewo jakieś takie bardziej szczegółowe - TH_strom01.4ds żółte szczegółowe drzewo - TH_strom02.4ds biały płot - tplo2.4ds biały płot 2 - tplo.4ds biały płot 3 - tplo3.4ds traktor - traktor.4ds skrzynia - tutbedna.4ds krzaki 3 - wk_stromy1_v.4ds las 3 - wk_stromy2_s.4ds las 4 - wk_stromy2_v.4ds żółte krzaki 2 - wk_stromy3_v.4ds żółty las - wk_stromy4_v.4ds drzewo 3d - ws_barevny.4ds czerwone drzewo 3d - ws_cerveny.4ds choinka 3d - ws_jalovec.4ds krzaki 4 - ws_k_barevny.4ds las 5 - ws_k_smrk.4ds krzaki 5 - ws_k_velky.4ds krzaczek 3d - ws_ker.4ds 2 drzewo 3d - ws_maly.4ds 3 drzewo 3d - ws_oranz.4ds choinka na wys. pniu 3d - ws_smrk1.4ds 2 choinka na wys. pniu 3d - ws_smrk2.4ds normalne drzewo 3d - ws_velky.4ds drzewo żółte 3d - ws_zluty.4ds szopa 1 - @bouda01.4ds szopa 2 - @bouda02.4ds szopa 3 - @bouda03.4ds szopa 4 - @bouda04.4ds szopa 5 - @bouda05.4ds szopa 6 - @bouda06.4ds zbiornik na wodę - @HQvod01.4ds ławka - @lav01.4ds szopa 7 - @prist01.4ds szopa 8 - @prist02.4ds szopa 9 - @prist03.4ds szopa 10 - @prist04.4ds daszek - @prist05.4ds kamień 1 - 4skalka.4ds kamień 2 - 4skalka2.4ds góra kloców siana - 4slama.4ds zbiornik na wodę 2 - 9vlodjk.4ds zbiornik na wodę 3 - 9VODOJEM.4ds buldożer - bull00.4ds kura - hen.4ds krowa - krava.4ds wiatrak - m_vetrm.4ds
Nie obiecuję, że wszystkie będą działać, bo nie sprawdzałem, ale zauważyłem, że niektóre są podobne, ale z małymi różnicami, np. najpierw były zwykłe drzewa, płaskie, które się obracają razem z naszą kamerą i takie w 3d, które są po prostu modelami. Różnie je twórcy Mafii wykorzystywali, żeby zoptymalizować grę. Były też na początku jakieś stodoły, które mają chyba dość słabe tekstury więc nadadzą się jedynie gdzieś w tle. A tak to polecam metodę ze sprawdzaniem, tak jak na powyższym screenie.