Ciekawy filmik na temat wczesnej wersji Mafii 2

Tom napisał(a):
Wyczytałem gdzieś, że ta Alpha była wykonana na polepszonym LS3D, którego nigdy potem nie wykorzystano w żadnej grze. Dlatego wygląda podobnie jak jedynka. Te postępy zostały usunięte wraz z wprowadzeniem nowego silnika.



Wykorzystali ten silnik : http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6273
"Ileż to razy w myślach osiągałem wszystko. Udało mi się tylko nie być komunistą."

Adam Miałczyński, Adaś.
Jak wyszła Mafia II to patrzałem tylko na trailery nie widziałem materiału z Gamescom 2009. Nie ma co narzekać że nie ma tych misji, owszem lepiej jak by były, ale można się cieszyć z gry przechodząc samą fabułę. Mafia 1 też nie była szczególnie rozbudowana pod kątem misji pobocznych. Wykonywanie prostych misji dla Lucasa Bertone pod koniec niektórych misji fabularnych, nie urozmaica tej gry bardzo o aktywności poza fabularne. Przez kilka lat gry olewałem misje poboczne dla Lucasa i czerpałem przyjemność z misji głównych. Tak samo w przypadku Mafii 2.
Jeśli chodzi o dwójkę to znalazłem takie coś - http://twvideo01.ubm-us.net/o1/vault/gd ... mortem.pdf

Wymagana tylko niewielka znajomość języka angielskiego, jest tam kilka ciekawostek, np. takich że scenariusz już był napisany w 2003 roku, i gra miała pierwotnie wyjść na konsole takie jak pierwszy XBOX czy Playstation 2.
Bardzo ciekawe znalezisko, dużo można się z tego pdf-u dowiedzieć, choćby fragmenty scenariusza i opisu ruchu postaci w 1 misji, ale i cały opis ewolucyjny gry od 2004 roku :-)
Obrazek
Mimo że już wcześniej pisałem że nie płakałem zbytnio po kastracji gry. To jednak muszę stwierdzić że nie znam bardziej zmarnowanego potencjału. Ta gra byłaby chyba sztosem o którym nikt nie powiedziałby złego słowa gdyby wszystko co było planowane, pozostało.