Brak tekstur w Mafii II, czyli nieróbstwo twórców gry...

Już jakiś czas temu za pomocą Injector Moda, czyli modyfikacji umożliwiającej latanie po mapie w powietrzu i obserwowanie wszystkiego, dotarcie do niedostępnych miejsc i takie tam, i zauważyłem że nie można wylądować na żadnym budynku ponieważ ich dachy są nieoteksturowane z wyjątkiem dachu domu głównego bohatera, tzn Willi w Greenfield. Zalatuje mi tu kpiną, niby twórcy wiele lat pracowali nad sequelem pierwszej Mafii, a tu nawet się dachu nie chciało oteksturać, nawet ściany tuż nad bohaterem są nie oteksturowane, chyba tylko jeden budynek, i to ten hotel na którym rozgrywała się misja, a tak to nic, ani tory kolejowe. nic. Co tłumaczy twórców, bo dla mnie o ile gra fabularnie jest bardzo dobra, to jednak technologicznie jest tyle usterek, nie wykorzystany potencjał i brak możliwości, że głowa boli, czułem się zażenowany dość, w GTA IV czy w innych produkcjach tego typu nie ma czegoś takiego.
Nie rozumiem, po co mieli robić dachy, na które i tak nie dało by się wejść. Wyjątkiem 1 na 1000 osób, by to w jakiś sposób sprawdziło, a potem było zdziwionych. Parę dachów, na które da się wejść, np. skacząc samochodem lub skądś spadając jest normalna, oteksturowana itd. i da się tam wejść. Gdyby twórcy postawili na dopracowanie dachów, a nie ulic. Gra wyglądała by inaczej i straciła może i dużo mniejszy niż w jedynce, ale nadal klimat Mafii.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
cron