#1
Blended
Zbir
464
Pozwolę sobie tutaj napisać jako, że ostatnio zainteresowałem się Blenderem.
Anyways - na razie bawię się w modele lowpoly, być może będą one zaimplementowane do gry MMO "Fonline 2238" (Każdemu kto tak jak ja pokochał Fallouta oraz Fallouta 2, polecam wygooglować).
I tak oto mamy:
Magnum oraz Magnum Speed Loader (różnią się jedynie teksturą) - 210 polys o ile mi pamięć nie szwankuje.
14mm pistol - 206 polys.
223 pistol - 204 polys
H&K CAWS - 192 polys
Założenie jest takie, że szczegóły i tak raczej nie będą zauważalne, stwierdziłem jednak, że ~200 poly to i tak mało, więc modele są na tyle szczegółowe na ile to możliwe przy takim ograniczeniu. Tak na wszelki wypadek. Jak graliście w Fallouta to powinniście kojarzyć przedstawione modele. Dla innych tylko Magnum i CAWS będzie rozpoznawalny, z czego ten drugi niepoprawny ;)
Anyways - Każdy komentarz będzie mile widziany.
Również jeżeli posiadacie ciekawe tutoriale do tego programu (teraz mam zamiar zainteresować się głównie modelowaniem postaci i ich animowaniem) będę wdzięczny za linki ;)
Anyways - na razie bawię się w modele lowpoly, być może będą one zaimplementowane do gry MMO "Fonline 2238" (Każdemu kto tak jak ja pokochał Fallouta oraz Fallouta 2, polecam wygooglować).
I tak oto mamy:
Magnum oraz Magnum Speed Loader (różnią się jedynie teksturą) - 210 polys o ile mi pamięć nie szwankuje.
14mm pistol - 206 polys.
223 pistol - 204 polys
H&K CAWS - 192 polys
Założenie jest takie, że szczegóły i tak raczej nie będą zauważalne, stwierdziłem jednak, że ~200 poly to i tak mało, więc modele są na tyle szczegółowe na ile to możliwe przy takim ograniczeniu. Tak na wszelki wypadek. Jak graliście w Fallouta to powinniście kojarzyć przedstawione modele. Dla innych tylko Magnum i CAWS będzie rozpoznawalny, z czego ten drugi niepoprawny ;)
Anyways - Każdy komentarz będzie mile widziany.
Również jeżeli posiadacie ciekawe tutoriale do tego programu (teraz mam zamiar zainteresować się głównie modelowaniem postaci i ich animowaniem) będę wdzięczny za linki ;)