[modyfikacje] Biedronka - model

Może najpierw przeczytajcie specjalne wydanie Lost Heaven Tribune...
Obrazek

A teraz do rzeczy...
Jak widać jest to model dyskontu spożywczego Biedronka. Podmienia on pomarańczowy budynek w Little Italy, który znajduje się przed parkingiem, na którym spawnujemy się w Swobonej Jeździe. Model nie jest w 100% procentach ukończony. W kilku miejscach brakuje kolizji i można spotkać tzw. niewidzialne ściany, ale to naprawi się jak wyjdzie kolejna odsłona Mafia Editor.

Model: Cukier
Tekstury: Cukier, Blitzkrieg1410

Link do pobrania: http://www.speedyshare.com/files/21221427/Biedronka.rar

Instalacja: Wklejamy foldery MAPS i MODELS do folderu głównego z grą.

Miłej zabawy :-D
Biedronka, ahh biedronka...

Pierwszy taki sklep w US, to zabawne ale i pomysłowe, szczególnie użycie gazetki :-P
Można wejść do środka i kupić lalkę Sarah(barbie) i Tommy(ken) ? :-)
muore il bandito, la mafia vive
Cukier i Blitzkrieg1410 - gratulacje za robotę ;-)
Może zrobicie dodatkowe tekstury (zamiast Biedronki będzie Stonka :-D ) ?
Obrazek
Biedronka :D Nie no, fajne fajne, naprawdę ładnie Wam to wyszło.
Tak się zastanawiam, czy sobie nie ściągnąć :mrgreen:
Ściągnął już ktoś? Jak to się prezentuje?
Obrazek
Hheh, bardzo fajne. Pomysłowo zaprezentowane. :-)

A może jak nie wykrywa kolizji, to to wykorzystać i udekorować obiekt od środka bo co, to za biedronka w której nie można robić zakupów? :mrgreen:
Obrazek
Przyznam, że dziwnie się czuję widząc Stonkę w LH :-P Pobrałem i sprawdziłem jak to wygląda w grze: spory kloc. Są niewidzialne ściany, ale Blitz już powiedział o co chodzi. Zauważyłem, że gdy jesteśmy pod daszkiem Stonki, to znikają budynki po drugiej stronie ;-)
Poza tym, nie ma nic do zarzucenia, hehe.
Obrazek
Grisha napisał(a):
A może jak nie wykrywa kolizji, to to wykorzystać i udekorować obiekt od środka bo co, to za biedronka w której nie można robić zakupów? :mrgreen:


Kolizji nie wykrywa w miejscach, gdzie dodane zostały dodatkowe elementy typu daszek, słup z ogromnym logiem. Do środka przez ścianę się nie przebijemy, więc nie da się tego wykorzystać w ten sposób. :-? Ale dobry pomysł Grisha :-D

Grisha napisał(a):
Hheh, bardzo fajne. Pomysłowo zaprezentowane. :-)


Przyznam, że wzorowałem się na ECWN oraz LHDN ;-)
Blitzkrieg1410 napisał(a):
Kolizji nie wykrywa w miejscach, gdzie dodane zostały dodatkowe elementy typu daszek, słup z ogromnym logiem. Do środka przez ścianę się nie przebijemy, więc nie da się tego wykorzystać w ten sposób. :-? Ale dobry pomysł Grisha :-D


Czyli Tommy nic sobie nie kupi? Będzie chodził głodny :D Szkoda, ale i tak ściągnęłam, bo muszę sobie zobaczyć ;)
Obrazek
Właśnie to przetestowałem, nieźle się prezentuje, tylko sporo tych "niewidzialnych ścian" dookoła.
To kiedy otwarcie? Może będzie dział z bronią? Po konkurencyjnych cenach dla żółtego Pita? ;-)
Obrazek
Obrazek
No,no po fotach prezentuje się całkiem fajnie z niecierpliwością czekam na następne ''Biedronki'' a może nawet kaufland i tesco.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
XtravaganZa napisał(a):
.. Zauważyłem, że gdy jesteśmy pod daszkiem Stonki, to znikają budynki po drugiej stronie ;-)
Poza tym, nie ma nic do zarzucenia, hehe.


Dla tego bo kolizje są ze starego budynku :P I w ogóle nie robiłem kolizji pod biedronke ;)
MAfia jest zrobiona tak że nie widać nic co znajduje się za kolizją. ;)
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra