2K Chodzi tylko o kasę

Ostatnio na forum, pojawiło się wiele głosów, że studio robiące mafię jest nastawione na zysk. Chciałbym zabrać głos w dyskusji, jednak by nie tworzyć off-topicku, zakładam nowy temat.

Otóż, to normalne, że firma działa dla zysku. W końcu programiści i graficy zarabiają kilka tysięcy miesięcznie, a grę robi się latami... Jeśli, gra nie przyniesie zysku, nie powstanie Mafia III.
Moim zdaniem, Twórcy chcieli stworzyć epicką grę, ale to Nie RockStar dysponujący milionami, więc, po prostu zaczęła im się kończyć kasa...

Niestety, by stworzyć taką grę jak Mafia, potrzeba armii ludzi. Minęły czasy, gdy kilku pasjonatów, mogło zrobić przebój rynkowy. Minęły czasy prostej grafiki 3D, którą mógł zrobić 1 grafik.

Ale, według mnie nadal to jest świetna gra. Cieszę się, że została wydana. I życzę Twórcą by zarobili jak najwięcej.

I teraz, czy warto kupować DLC? Osobiście uważam, że tak, ale tylko te, które uznamy za fajne. Nie ma co się obrażać.

I tak - popieram piractwo, bo czym jest mniejsze, tym gorzej traktuje się uczciwych użytkowników. Ale to już jest temat na inny wątek. Piszę to, by nikt nie odebrał tego wątku, jako "anty pirackiego". Nie można ślepo łykać wszystkiego, bo inwestorzy, zobaczą, że ludzie łykają chłam. Jeśli coś nam się nie podoba, mówmy o tym i bojkotujmy.

Reasumując, jeśli Mafia II nie zarobi, to nie będzie kasy od inwestorów, by stworzyć grę kolejnej generacji.
Cóż twórcy strzelili sami sobie w stopę, gdyż publikowali materiały, których nie ma w grze.Sami mówili, że będzie 18 rozdziałów, że będą 4 zakończenia. Potencjalny klient to przeczyta i stwierdzi, że nie da się oszukać.
Również uważam, że Mafia 2 jest grą świetną, zarzuty, że starczy na 10h, są według mnie co najmniej śmieszne, bo ile nowych gier starczy na co najmniej 20h?
Splinter Cell: C starczy na jakieś 6-8h i co? Przyniósł duże zyski
Call of Duty: MW 2, jest bardzo krótkie nie wiem nie grałem ale też starczy na jakieś 8 h i też dobre wyniki.

Jedno jest pewne, że żadna z tych gier nie ma tak zaawansowanej fabuły.

Dobrze, że się nie narzeka na filmy, że trwają 2h, a bilet kosztuje co najmniej 20 zł
5 seansów i już jest najmniej 100 zł mniej na koncie, tyle co zakup Mafi, która trwa co te 5 seansów i jest lepsza bo interaktywna i scenariuszem nikt by nie pogardził
Z tym, że Mafia kosztuje tyle co 6 seansów, bo 120zł ;) Zobaczymy co czas przyniesie!

Liniową fabułę w pełni akceptuje, ale nie wiem co myśleć o wycięciu misji. Może były za nudne?
Albo na oficjalnym forum 2K powstało już tyle nowych tematów, albo 2K usunęło wszystkie (a było ich sporo) tematy, które krytykowały Mafię i twórców gry ...
"Człowiek, który chce zbyt dużo od życia ryzykuje, że straci absolutnie wszystko. Natomiast człowiek który zbyt mało chce, może w ogóle nic nie dostać."
Twórców, czyli 2K Czech nie należy krytykować bo to nie ich wina. Wina leży po stronie producenta (Take-Two) gdyż to od niego zależy marketing i postać finalnego produktu. Na pewno zauważyliście, że gdy Illusion Softworks zostało przejęte przez 2K (które z kolei podlega Take-Two) premiera gry została natychmiastowo przełożona. Myślę że było to spowodowane tym że Take-Two postanowił "pokroić" Mafie 2 i wypuścić jej "dodatkową" zawartość w formie DLC.
"Keep your friends close, but your enemies closer."
Nie ma drugiej takiej firmy która ciagnie kase za byle gówno.
2K to są naciągacze. Poza tym nigdy 1 grafik ci nie zrobi gry., nawet bardzo słabej.
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
Mi nie przeszkadza że twórcy wycieli misje poboczne, natomiast nurtuje mnie dlaczego wycieli widok zza kierownicy w czasie jazdy samochodem, to że nie można dać ciała do bagażnika i tego typu różne bajerki. no i oczywiście Freeride ale na to akurat mam patcha.
Czeskie studio zrobiło grę...ale wydało ją amerykańskie. I założę się, że właśnie polityka tego drugiego narzuciła kastrację gry na potrzeby zysków z DLC. Poza tym temat jakich wiele, kolejny bez sensu.
http://www.Counter-Strike.PL
DonWaldemarKiepski napisał(a):
Otóż, to normalne, że firma działa dla zysku. W końcu programiści i graficy zarabiają kilka tysięcy miesięcznie, a grę robi się latami... Jeśli, gra nie przyniesie zysku, nie powstanie Mafia III.
Moim zdaniem, Twórcy chcieli stworzyć epicką grę, ale to Nie RockStar dysponujący milionami, więc, po prostu zaczęła im się kończyć kasa...

Niestety, by stworzyć taką grę jak Mafia, potrzeba armii ludzi. Minęły czasy, gdy kilku pasjonatów, mogło zrobić przebój rynkowy. Minęły czasy prostej grafiki 3D, którą mógł zrobić 1 grafik.

Ale, według mnie nadal to jest świetna gra. Cieszę się, że została wydana. I życzę Twórcą by zarobili jak najwięcej.

I teraz, czy warto kupować DLC? Osobiście uważam, że tak, ale tylko te, które uznamy za fajne. Nie ma co się obrażać.

I tak - popieram piractwo, bo czym jest mniejsze, tym gorzej traktuje się uczciwych użytkowników. Ale to już jest temat na inny wątek. Piszę to, by nikt nie odebrał tego wątku, jako "anty pirackiego". Nie można ślepo łykać wszystkiego, bo inwestorzy, zobaczą, że ludzie łykają chłam. Jeśli coś nam się nie podoba, mówmy o tym i bojkotujmy.

Reasumując, jeśli Mafia II nie zarobi, to nie będzie kasy od inwestorów, by stworzyć grę kolejnej generacji.


Rozumiem Twoje myślenie ale jest niestety błędne.
Już tłumaczę.
Jest różnica między wydawaniem dodatków po sukcesie podstawowej gry czy to na prośbę graczy czy w celu zarobienia jeszcze większej gotówki, a żądaniem podwójnej zapłaty za swoją pracę.
W pierwszym przypadku za dodatkową pracę należą się pieniądze.
Ale Take2 wzięło całą pracę jaką wykonali 2KCzech, pocięli grę i teraz żądają dopłacać jeżeli chcemy ją widzieć taką jaką develoer ją zrobił.
TO JEST TA MEGA RÓŻNICA.
pocięli grę i teraz żądają dopłacać jeżeli chcemy ją widzieć taką jaką develoer ją zrobił.
TO JEST TA MEGA RÓŻNICA.


Prawda, podpisuję się "obiema rencami" pod tym.
Obrazek