Studio Massive Bear odpowiedzialne za wersję na PS3!
Acozz,
Jak donosi serwis n4g.com:
Powodem, dla którego Mafia 2 w wersji na PS3 nie posiada trawy, kałuż krwi, fizyki ubrań itp. jest fakt, iż została "przeportowana" nie przez 2K Games, ale przez nowe i niedoświadczone studio developerskie, Massive Bear z Vancouver… którzy najwidoczniej są albo bardzo niechlujni, albo absolutnie nie znają się na tworzeniu w środowisku PS3.
Jeżeli jest ktoś, kogo mamy obwiniać za wersję PS3… to właśnie tych gości.
Swoją drogą 2K nigdy "nie chwaliło się", że oddało część pracy zewnętrznemu studiu.
Było to raczej nieprofesjonalne zagranie, wystarczy spojrzeć na skromnie portfolio Massive Bear, czyżby panowie z 2K nie słyszeli jak skończył konsolowy Wiedźmin?
Za podesłanie newsa dziękujemy użytkownikowi: wojtas022 :*
Źródła: n4g.com
Portfolio studia Massive Bear